“فرزاد حسنی” ، مجری اختتامیه جشنواره تئاتر شهر

    کد خبر :185345

ششمین جشنواره تئاتر شهر، فردا با حضور محمدعلی نجفی شهردار تهران و اجرای فرزاد حسنی در پردیس تئاتر تهران برگزار می‌شود.

محسن حسن زاده نویسنده و کارگردان تئاتر که کارگردانی آیین پایانی و مراسم اهدای جوایز برگزیدگان ششمین جشنواره تئاتر شهر را بر عهده دارد، با اعلام این خبر گفت: سعی کرده ایم مراسم اختتامیه با توجه به اینکه تعداد جوایز زیاد است، از ریتم درستی برخوردار باشد و به آن شکلی که سال گذشته تجربه کردیم برگزار شود. فکر کردیم سال گذشته بهترین شکل اهدای جوایز را داشتیم و از همان شیوه استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به ساخت کلیپ های ویژه اهدای جوایز هر بخش و همچنین کلیپ ویژه بخش نکوداشت که به داریوش مودبیان اختصاص دارد، گفت: با توجه به فضای امیدی که این روزها همه شهر تهران به آن نیاز دارد، سعی خواهیم کرد که برنامه ای با نشاط داشته باشیم و امید را ترویج دهیم.

حسن زاده یکی دیگر از بخش‌های مراسم اختتامیه را اجرای برنامه های نمایشی در سالن انتظار اصلی پردیس تئاتر معرفی کرده و ابراز امیدواری کرد که خاطره خوبی در موجزترین زمان ممکن برای هنرمندان و مهمانان جشنواره بر جای بگذارند.

وی درباره مدت زمان برگزاری مراسم اختتامیه و اهدای جوایز نیز تصریح کرد: پیش بینی ما این است که کل مراسم در دو ساعت برگزار شود.

از جمله بخش های دیگر اختتامیه برپایی نمایشگاه عکس های راه یافته به جشنواره است که در لابی سالن انتظار برپا می شود و عموم شرکت کنندگان می توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

گفتنی است؛ ششمین جشنواره تئاتر شهر که از 28 آذر ماه کار خود را با مراسم رسمی در پردیس تئاتر تهران و فرهنگسرای خاوران آغاز کرده، روز پنجشنبه 7 دی ماه برگزیدگان بخش های مختلف خود را خواهد شناخت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید