برگزاری مانورهای نظامی در دریا با سازمان محیط زیست هماهنگ نمی‌شود

    کد خبر :185216

معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر اینکه این سازمان باید در جریان برگزاری مانورهای نظامی در دریا قرار گیرد، گفت: سازمان بنادر و دریانوردی و سازمان حفاظت محیط زیست در جریان مانورهای نظامی قرار نمی‌گیرند.

به گزارش ایسنا، پروین فرشچی در دومین روز کارگاه تخصصی محیط زیست دریایی و نقش اصحاب رسانه در تنویر افکار عمومی در مورد برگزاری مانورهای نظامی در دریا و هماهنگی با سازمان حفاظت محیط زیست در این زمینه، اظهار کرد: سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان متولی اصلی حفاظت از محیط زیست دریایی باید در جریان مانورهای نظامی باشد.

وی افزود: تا سال قبل این مانورها به سازمان حفاظت محیط زیست و ارگان‌های دریایی ابلاغ نمی‌شد بنابراین ما از برنامه‌های دقیق مانورهای نظامی مطلع نمی‌شدیم مگر از طریق اخبار.

معاون محیط زیست دریایی سازمان محیط زیست در ادامه گفت: با بخش‌های مربوطه نامه‌نگاری کرده‌ و نقش و مسئولیت سازمان حفاظت محیط زیست را در این زمینه مورد تاکید قرار داده‌ایم و درخواست کردیم که بخش‌هایی که مانور نظامی در دریا برگزار می‌کنند ما را در جریان این برنامه‌ها قرار دهند.

فرشچی تاکید کرد: تاکنون هیچ هماهنگی با سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان بنادر و دریانوردی در زمینه برگزاری مانورهای نظامی در دریاها در دریا صورت نگرفته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید