مفقودی جام‌های فدراسیون یک دروغ است/ تعویق انتخابات بسکتبال را به ما اطلاع نداده‌اند

  • ورزشی
  • سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ ۱۲:۳۵
    کد خبر :184350

سرپرست فدراسیون بسکتبال گفت: انتقال جام‌های قهرمانی با وانت یا ماشین دیگر مسئله حاشیه‌ای و بی ارزش است.

نصرالله پریچهره در مورد حواشی به وجود آمده در انتقال کاپ‌های قهرمانی از محل فدراسیون به سالن آزادی اظهار داشت: با توجه به تعمیراتی که در داخل فدراسیون داشتیم، طبق پیشنهادی که دوستان دادند جام‌ها و مدال‌های قهرمانی را به سالن آزادی منتقل کردیم و حتی پیشنهادی هم وجود داشت که موزه‌ مانندی از افتخارات بسکتبال در همان سالن آزادی درست شود، اما برخی در فضای مجازی چیزهایی نوشتند که اصلا صحت نداشت.

وی ادامه داد: نوری که مسئول سالن آزادی با دقت زیادی این کاپ ها را انتقال می‌داد و حساسیت زیادی داشت، آن وقت چطور می‌شود این کاپ‌ها آسیب ببیند و کسی آنها را برای خودش بردارد؟ این جام‌ها افتخارات بسکتبال در چند سال گذشته بوده و زحمات زیادی برای آنها کشیده شده است، اما اینکه این جام‌ها با وانت یا ماشین دیگری انتقال داده شده مسئله حاشیه‌ای است که دوستان ایجاد می‌کنند. از سوی دیگر این کار چند هفته پیش صورت گرفته و اینکه الان آن را انعکاس می‌دهند، مشخص نیست هدف‌شان چیست.

سرپرست فدراسیون بسکتبال تاکید کرد: ما به دنبال برنامه‌های مهمتر از جمله برگزاری لیگ و اردوهای تیم ملی هستیم و آن وقت برخی مسائلی را مطرح می‌کنند که بی ارزش و دروغ است.

به گزارش فارس ، پریچهره در مورد اینکه گفته شده انتخابات بسکتبال بعد از انتخابات کمیته ملی المپیک برگزار خواهد شد، گفت: من امروز در وزارت ورزش بودم و چیزی به ما اعلام نشد و خبری نداریم. مسئول برگزاری مجمع ما هستیم و اگر خبری باشد، باید ابتدا به ما اطلاع داده شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید