آتش، انبار لوازم پلاستیکی را سوزاند

  • حوادث
  • سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ ۱۲:۲۹
    کد خبر :184335

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از حریق در انبار لوازم پلاستیکی در میدان شوش خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا در مورد این حادثه گفت: ساعت 22:06 شب گذشته در پی تماس‌های هموطنان چهار ایستگاه آتش‌نشانی به همراه چند دستگاه تانکر آب به محل حادثه که یک انبار 300 متری در خیابان صابونیان، میدان شوش بود اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در مورد جزئیات این آتش‌سوزی تصریح کرد: در این انبار که دارای سقف شیروانی قدیمی بود، تعداد زیادی ظروف و کالاهای پلاستیکی دیگر نگه‌داری می‌شد و وقتی آتش‌نشانان به محل رسیدند تمام این وسائل کاملا شعله‌ور بودند و حریق در حال سرایت به کارگاه‌ها و انبارهای همجوار بود.

وی با بیان اینکه عملیات اطفای حریق از چهار جهت آغاز شد اضافه کرد: آتش‌نشانان برای اینکه به کانون آتش برسند حتی مجبور شدند بخشی از دیوارها را شکاف بدهند و خوشبختانه با عملیات سریعی که انجام شد، از سرایت آتش به انبارهای همجوار جلوگیری شد.

ملکی اضافه کرد: در نهایت این عملیات در ساعت 1:21 بامداد پس از اطفای حریق و لکه‌گیری به پایان رسید و محل تحویل عوامل شهرداری شد.

ملکی با اشاره به اینکه این حادثه خسارت مالی زیادی به جا گذاشت ادامه داد: خوشبختانه از میان کارگران و مردم کسی در این حادثه آسیب ندید و تنها یکی از عوامل آتش‌نشانی دچار مصدومیت شد که به اورژانس تحویل داده شد. داده شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید