فرزاد فرزین در کنسرتش خبر داد:

آلبوم «شانزلیزه» اسفندماه وارد بازار می شود

    کد خبر :184194

فرزاد فرزین در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران میزبان طرفدارانش بود.
خبرگزاری صبا: فرزاد فرزین خواننده و آهنگساز پاپ، در روزهای آغازین زمستان ۹۶ در دو سانس ۱۹ و ۲۳:۳۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی میزبان طرفداران تهرانی اش بود.

فرزین برای شروع کنسرت آهنگ «بچه» از آلبوم «شلیک» را انتخاب کرد که با همراهی گروه فرم روی استیج نمایشگاه بین الملل رفت. «روزای تاریک» که جدیدترین قطعه منتشره فرزین بود، انتخاب دوم او برای طرفدارانش بود. وی در ادامه قطعات «عاشقت شدم»، «دوریت»، «برگرد»، «آره آره» را به ترتیب خواند.

یکی از حواشی این کنسرت، اشاره او به بازی اِل کلاسیکو بود، فرزین که طرفدار تیم بارسلوناست از پیروزی تیمش ابراز خوشحالی کرد و به طرفداران رئال مادرید گفت: سه هیچ باختید!

فرزین قبل از اجرای قطعه «اقیانوس» که برای سریال شبکه خانگی «عاشقانه» ساخته بود از طرفدارانش درباره میزان رضایت شان از این سریال سئوال پرسید و از مردم خواست تا با تشویق های شان اعلام کنند دوست دارند فرزین عرصه بازیگری را ادامه دهد، یا نه!
یکی از مهمانان این خواننده جوان مهدی گلستانه تهیه کننده سریال «عاشقانه» بود که بعد از معرفی فرزین مورد تشویق طرفداران او قرار گرفت.

«ای وای» آخرین قطعه فرزین در پارت اول کنسرت بود.

در ادامه ارکستر «شوک» دقایقی را به بداهه نوازی و تکنوازی پرداختند.

پارت دوم با آهنگ «با تو» شروع شد و فرزین آهنگ «عاشقانه» را که منتخب مردمی سال ۹۵ «موسیقی ما» شد با گیتار و همراهی بَندش اجرا کرد که با همخوانی و استقبال بسیار زیاد مخاطبان همراه بود.

فرزین از آلبوم «شانزلیزه» خبرداد و گفت این آلبوم اسفندماه منتشر می شود.

او بعد از اجرای قطعات «دیوونه» و «خدا منو ببین» به معرفی بَندِ شوک پرداخت: نوازنده کیبورد محمدعلی شاکر، نوازنده پرکاشن احمد امین پور، نوازنده گیتار اسپانیش و گیتار الکتریک مهرداد معافی، نوازنده گیتار بِیس هومن صلاحی، نوازنده درامز سینا پرتویی، نوازنده ویولن جمال جلالیانی، نوازنده ساکسیفون یاشار خسروی، مدیر برنامه علی ثابت، گروه عکاسی حمیدرضا امینی، علیرضا رعیتی و رهبر ارکستر و نوازنده گیتار الکتریک مهران خلیلی.

سه تِرَکِ آخری نیز که فرزاد فرزین در این کنسرت اجرا کرد «احساس من» ، «ماه عسل» و «شیش» بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید