شانس به‌من رو کرد که پدر “زی‌زی گولو” شدم

    کد خبر :183408

بازیگر نقش «آقای پدر» در «قصه‌های تابه‌تا» گفت: بهترین روزهای کاری که داشتم برای این سریال است و شانس به‌من رو کرد تا بتوانم پدر زی‌زی گولو شوم.

امیرحسین صدیق به بهانه پخش مجموعه «قصه‌های تابه‌تا» از کانال فارسی شبکه آی فیلم، درباره نقشش در این سریال گفت: برای پذیرفته‌شدن در این سریال خیلی زحمت کشیدم، هر چند که زحمات من مهم نبود؛ زیرا شانس به‌ من رو کرد که من آقای پدر زی‌زی گولو شوم.

این بازیگر نام‌آشنای کشور از نحوه انتخابش برای نقش «آقای پدر» با بیان اینکه علی رغم تمایل نداشتن کارگردان «قصه های تا به تا» و چند بار تست بازیگری به همین منظور، برومند وی را به‌ناچار برای ایفای نقش انتخاب کرده است، ادامه داد: دستیار کارگردان سریال «قصه‌های تا به تا» چند بار من را به خانم برومند معرفی کرد؛ اما خانم برومند وقتی من را برای اولین‌بار دیدند، اعتقاد داشتند که من خیلی جوانم و چهره ام برای بازی در نقش «آقای پدر» مناسب نیست.

صدیق افزود: خانم برومند از همان ابتدا من را نمی‌خواستند و قرار نبود که در سریال حضور پیدا کنم و بازیگر دیگری را برای نقش «آقای پدر» انتخاب کرده بودند، که برایش مشکلی پیش آمد و نتوانست همکاری کند.

صدیق کار با مرضیه برومند را ارزشمند دانست و گفت: به خانم برومند گفته‌ام که هرجا بروید با شما می‌آیم؛ زیرا وقتی ایشان کاری را شروع می‌کنند، هدف بالاتری دارند تا فیلمسازی و سریال‌سازی. به‌خاطر هدف والایی که دارند، علاقه فراوانی دارم که با ایشان کار کنم.

«آقای پدر» زی‌زی گولو افزود: تقریباً از زی‌زی گولو به‌بعد، سعی کردم با خانم برومند کارکنم و وقت‌هایی که خانم برومند نقشی برایم نداشت، به‌عنوان دستیار کارگردان، برنامه نویس، طراح صحنه‌ولباس و… با ایشان همکاری کردم.

وی که سال‌ها پیش برنامه «امشب» را به‌همراه رامبد جوان اجرا کرده و چندی‌پیش اجرای برنامه «کتاب‌باز» را برعهده داشت، گفت: بعد از «امشب» تصمیم گرفتم اجرا نکنم؛ ولی وقتی «کتاب‌باز» به من پیشنهاد شد، گویی دینی برگردنم بود و می‌خواستم این دین را ادا کنم و کاری در زمینه کتاب انجام بدهم، که البته در این زمینه هرچه کار شود، باز کم است.

صدیق که این اواخر تجربه بازی مقابل دوربین سریال های «محکومین» و «گیله وا» را هم به کارنامه کاری اش اضافه کرده است، در پایان گفت: مدتی نقش جدی بازی کردم، بعد وقتی از مردم می‌پرسیدم که نظرتان درباره بازی من چه بوده است، با اکراه می‌گفتند خوب بود اما نقش‌های جدی تناسبی با کاراکتر بازیگری شما ندارند و همان بهتر که کار طنز انجام دهید. می توانم بگویم که البته در زندگی روزمره و شخصی ام هم از آنجا که بخشی از شخصیت کاراکترهای طنزی که بازی کرده ام جزو شخصیتم شده است، بیشتر می‌خندم و حالا خنده جزئی از صورت من است.

شایان ذکر است؛ «قصه های تا به تا» هر روز ساعت 17:00 از شبکه آی فیلم نمایش داده می شود. تکرار این سریال نیز در ساعت های 01:00 و 09:00 بامداد روز بعد روی آنتن می رود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید