تعویض‌های برانکو اشتباه بود/ مراقب شب زنده داری بازیکنان باشند

  • آرشیو
  • دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶ ۱۲:۰۵
    کد خبر :183335

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه جابجایی سرپرست تیم در آستانه بازی با فولاد جالب نبود، گفت: باشگاه باید به فکر شب زنده‌ داری و بی انگیزگی برخی بازیکنان باشد.

حسین کلانی در گفتگو با مهر، درباره انتقاد از عملکرد فنی پرسپولیس در دو بازی اخیرش مقابل نفت آبادان و فولاد خوزستان گفت: نمی توانم وارد جزئیات مربوط به مسائل فنی شوم اما آنچه مشخص است بازیکنان پرسپولیس نتوانستند در دو مسابقه اخیر خود عملکرد قابل قبولی داشته باشند.

وی درباره دلایل حذف این تیم از رقابت های جام حذفی تصریح کرد: تعویض های کادر فنی پرسپولیس در بازی جام حذفی مقابل صنعت نفت آبادان درست نبود. ضمن اینکه فکر می کنم بازیکنان پرسپولیس انگیزه لازم را نداشتند. تیم هایی که مقابل پرسپولیس به میدان می روند می خواهند خودشان را نشان دهند. به همین خاطر انگیزه بالایی دارند تا نتیجه بگیرند. اما برخی بازیکنان پرسپولیس در عملکرد خودشان بی تفاوت نشان دادند. چند موقعیت مسلم گلزنی این تیم خراب شد و این اصلا قابل قبول نیست.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: همچنین شنیده‌ام برخی بازیکنان پرسپولیس شب زنده داری می کنند. کادر فنی و مدیریت باشگاه پرسپولیس باید هوشیار باشند تا کسانی که پیراهن این تیم را پوشیده اند وارد حاشیه نشوند. خود بازیکن هم باید قدر جایگاهش را بداند و حواسش را جمع کند.

کلانی درباره حضور افشین پیروانی به عنوان مدیر جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم حضور پیروانی اتفاقات خوبی را برای پرسپولیس در پی داشته باشد اما اینکه در آستانه بازی مهمی همچون فولاد چنین تغییری رخ می دهد چندان جالب نیست. تغییرات این‌چنینی روی عملکرد تیم تاثیر گذار است.

وی در ادامه افزود: گاهی این احساس را می کنم که برخی آقایان نمی خواهند استقلال و پرسپولیس سامان بگیرند. نمی دانم این افراد در چه پستی هستند. شاید در مجموعه هر دو باشگاه باشند. اما واقعا چنین حسی را پیدا کرده ام.

کلانی درباره اختلاف امتیاز بالای پرسپولیس با تیم دوم جدول تصریح کرد: به نظرم پرسپولیس باید از همین ابتدای بازی های دور برگشت به فکر جمع کردن امتیازات باشد. چون با چند هفته نتیجه نگرفتن، خواهیم دید تیم های مدعی می آیند و جایگاه پرسپولیس را به خطر می اندازند. باید پرسپولیس هر چه زودتر خودش را جمع و جور کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید