بهترین هدیه کریسمس را گرفتم/ «کولی» قطعا می آید

  • آرشیو
  • یکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶ ۱۸:۵۳
    کد خبر :183012

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه مربی جامائیکایی به این تیم اضافه خواهد شد، گفت: بهترین هدیه‌ کریسمس را امروز با برد مقابل صنعت نفت گرفتم.

وینفرد شفر پس از پیروزی چهار بر صفر امشب استقلال تهران در هفته شانزدهم لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان گفت: یکی از بهترین هدیه های کریسمس را گرفتم. امروز بازیکنانم چهار گل زدند و هدیه خوبی دادند. آنها شب گذشته هم جشنی برای ما گرفتند. این بهترین بازی ما در لیگ بود. باید مراقب باشیم که مغرور نشویم.

وی افزود: از بازیکنانم تشکر می کنم. آنها زحمت زیادی کشیدند. همچنین به اعضای کادر فنی خودم هم تبریک می گویم. ما یک تیم متحد هستیم که برای بهتر شدن با هم تلاش می کنیم.

سرمربی استقلال تصریح کرد: از هواداران هم تشکر می کنم که همیشه ما را حمایت کرده اند. هر موقع مشکلی داشته ایم، با حمایت هواداران برطرف شده است. به امید ابراهیمی هم تبریک می گویم. او روز گذشته شرایط خوبی نداشت ولی با وجود این شرایط بازی کرد و خیلی هم خوب بود. محسن هم کریمی هم بازیکن خیلی خوبی است و خوشحالم که الان در لیست استقلال است.

شفر درباره منتفی شدن حضور میگوئل کولی در استقلال گفت: کولی قطعا می آید و منتظر انجام کارهای ویزایش هستیم.

وی درباره اینکه کولی گفته بود دلش نمی آید جاماییکا را ترک کند، گفت: خیر اینطور نیست. کارهای ویزای کولی در حال انجام است و او به جمع ما اضافه خواهد شد.

شفر درباره رویارویی با صنعت نفت در جام حذفی هم گفت: صنعت نفت از تیم های خوبی است. آنها در ۲۰ دقیقه اول بازی توسط کرار جاسم ضربات ایستگاهی خوبی زدند ولی عملکرد حسینی هم عالی بود. این بازی فقط سه امتیاز داشت نه بیشتر. باید روی بازی بعدی تمرکز کنیم.

وی در خصوص تقویت تیمش در نیم فصل گفت: باید در سه جام بازی کنیم. مسابقات سختی خواهیم داشت. هر موقع قرارداد را امضا کردیم اعلام می کنیم کدام بازیکنان اضافه شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید