هدف ما امروز کسب ۳ امتیاز بود/ خیلی بهتر از استقلال بودیم

  • آرشیو
  • یکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶ ۱۷:۰۰
    کد خبر :182996

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: امروز هدف ما کسب پیروزی و سه امتیاز بود و خدا را شکر به این هدف رسیدیم.

به گزارش مهر، یحیی گل محمدی عصر امروز یک شنبه بعداز پیروزی سه بر صفر تیمش برابر استقلال خوزستان به خبرنگاران حاضر در ورزشگاه یادگار امام تبریز گفت: خیلی بهتر از حریف بودیم و می توانستیم تعداد گل های بالایی به ثمر برسانیم.

وی سپس با تشکر از هواداران تیمش اظهار داشت: از هواداران تشکر می‌کنم که در سرما ما را تشویق کردند، امروز همه چیز عالی بود.

گل محمدی همچنین در خصوص کیفیت زمین چمن ورزشگاه گفت: از هیأت فوتبال و مسئولان ورزشگاه که زمین چمن را آماده کردند تشکر می ‌کنم. با این سه امتیاز امیدوارم با روحیه خوبی وارد بازی‌ های بعدی شویم.

وی با اشاره به اینکه بچه‌ها امروز تحت فشار بودند، گفت: امروز بازی در زمین حریف بود، بازی را خوب شروع کردیم و تقریبا بازی یک طرفه ای به نمایش گذاشتیم.

سرمربی تراکتورسازی تبریز همچنین با تاکید بر اینکه تیمش موقعیت های زیادی از دست داد، گفت: حملات خوبی داشتیم و توانستیم از عمق و کناره‌ها استفاده کنیم، این بازی و این تعداد گل از نظر روحی تاثیر مثبتی روی تیم دارد.

وی همچنین ابراز داشت: این سه امتیاز برای ما حیاتی بود چراکه جایگاه ما در جدول خوب نیست و باید در نیم فصل دوم تلاش زیادی کنیم.

گل ‌محمدی با بیان اینکه از امروز دیگر به فکر بازی با پرسپولیس هستیم، گفت: باید حریف را خوب ‌آنالیز کرده و ریکاوری خوبی هم داشته باشیم.

وی در خصوص برگزاری بازی ها چهار روز یک بار گفت: برگزاری مسابقات هر چهار روز کار را سخت می‌کند ولی بازیکنان ما خوب کار کردند.

سرمربی تراکتورسازی تبریز درخصوص دروازه ‌بان خارجی تیمش نیز گفت: مشکلی وجود ندارد و کارت بازی هم صادر شده که می ‌توانیم از بازی‌های آینده از او استفاده کنیم، همچنین تست های بازی نیز خوب بوده است.

وی همچنین با تاکید بر اینکه سربازان جدید تیمش بازیکنان با کیفیتی هستند، گفت: من شناخت خوبی از آنها دارم، ما یک تیم هستیم و آنها با غیرت بازی می کنند. بازیکنانم امروز فشار زیادی از مشکلاتی که بیرون داشتند را متحمل شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید