شهاب حسینی با ساخته جدیدش به جشنواره می رسد + عکس

    کد خبر :182860

حسینی تاکنون در 52 فیلم به ایفای نقش پرداخته و هم اکنون دومین تجربه کارگردانی خود را با امید به دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر انجام داده است.

به گزارش میزان، “شهاب حسینی” بازیگر نام آشنای سینما و تلویزیون امسال و همزمان با “سی و ششمین جشنواره فیلم فجر” اثری با نام “مقیمان ناکجا” را آماده حضور در جشنواره کرده است.

“مقیمان ناکجا” دومین فیلم سینمایی شهاب حسینی در سکوت کامل خبری آغاز شد و به پایان رسید. حسینی هنوز موضع خود برای حضور در فجر را اعلام نکرده اما براساس آخرین اخبار فیلم برای حضور در فجر آماده می شود.

ساخته قبلی شهاب حسینی با نام “ساکن طبقه وسط” در سال 92 ساخته شد و علاوه بر خودش که چندین نقش را ایفا می کرد بازیگرانی همچون فرهاد اصلانی، حسین یاری، محمدهادی کریمی، ساره بیات، طناز طباطبایی، کامبیز دیرباز، بابک حمیدیان، جواد عزتی، آنا نعمتی و امید روحانی در آن به ایفای نقش پرداختند.

در دومین ساخته حسینی بازیگرانی همچون آرمان درویش، پریناز ایزدیار، احمد ساعتچیان و ناهید مسلمی به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلمنامه “مقیمان ناکجا” با اقتباسی از نمایشنامه “مهمانسرای دو دنیا” امانوئل اشمیت فرانسوی ساخته شده است. داستان فیلم درباره جوانی است که یکباره وارد یک مهمانسرا می‌شود؛ مهمانسرایی غریب که معلوم نیست کجاست اما هر چه می گذرد مشخص می شود که این مکان جایی بین مرگ و زندگی است.

مقیمان ناکجاحسینی تاکنون در 52 فیلم به ایفای نقش پرداخته و هم اکنون دومین تجربه کارگردانی خود را با امید به دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر انجام داده است.

وی در این فیلم علاوه بر کارگردانی شخصاً نگارش فیلمنامه و همچنین تهیه کنندگی اثر را بر عهده دارد. فیلمی که در عملی بسیار عجیب بین ساعت 11 شب تا 11 صبح فیلمبرداری شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید