ثریا آقایی نقره ای شد/ بدمینتون باز ایرانی روی سکوی دوم

  • آرشیو
  • یکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶ ۱۵:۱۲
    کد خبر :182772

بدمینتون باز ایرانی موفق شد مدال نقره مسابقات بین المللی بدمینتون نپال را بر گردن بیاویزد.

به گزارش فارس و به نقل از فدراسیون بدمینتون، دیدار فینال مسابقات بین المللی بدمینتون نپال بعدازظهر امروز (یکشنبه) در قسمت یک نفره بانوان با حضور ثریا آقایی ملی پوش بدمینتون کشورمان و بدمینتون باز هنگ کنگ برگزار شد و آقایی با شکست در این دیدار به مدال نقره این رقابتها دست یافت.

ثریا آقایی در این دیدار بازی را با نتیجه ۲ بر صفر به حریف قدرتمند هنگ کنگ واگذار کرد و مقام دوم قسمت یک نقره بانوان را به خود اختصاص داد.

کسب مدال نقره این رقابتها که باحضور بدمینتون بازان کشورهای مالدیو، هند، بنگلادش، اردن، هنگ کنگ، نپال، بوتان، ویتنام، میانمار و ایران بودند می تواند افتخاری برای بدمینتون کشورمان باشد.

حضور بازیکنانی از کشورهایی همچون هند ، بنگلادش، هنگ کنگ، ویتنام، میانمار، نپال، مالدیو که از سطح قابل قبولی در این رشته در سطح آسیا برخوردارند اهمیت بالایی برای کشورمان دارد.

حریف ثریا آقایی دونگ جو ژوآن از کشور هنگ کنگ دارای اصلیت چینی است که سابقه حضور در تیم ملی چین را داشته و مدال نقره بازیهای المپیک جوانان زیر ۱۹ سال را دارد.

مسابقات بین المللی بدمینتون نپال در روزهای بیست و هشتم آذر لغایت سوم دی ماه جاری با حضور بازیکنان کشورهای مختلف در سالن اختصاصی بدمینتون شهر کاتماندو برگزار شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید