خطر فساد داخل اسرائیل بیش از خطر ایران و حماس است

    کد خبر :182678

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی با اشاره به فساد موجود در میان مقامات این کشور خطر این پدیده را برای تل آویو بیش از خطر ایران، حماس و یا حزب الله برای این رژیم دانست.

به گزارش بازتاب به نقل از جروزالیم پست، «موشه یعلون» وزیر جنگ سابق اسرائیل در انتقاد از فساد مقامات اسرائیلی و خطراتی که برای آن دارد گفت: این رهبری نیست. رهبری باید واحد باشد نه اینکه دچار اختلاف و چند دستگی باشد. سیاستمدارن مسائل مهم را به موضوعات چپ و راست تقسیم می کنند. وقتی در گذشته از خطراتی صحبت می کردیم که ممکن است موجب از خواب پریدن ما شود، این خطر ایران بود اما اکنون فساد است که موجب از خواب پریدن ما می شود.

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی در ادامه گفت: فساد باعث می شود که اغلب شهروندان اعتماد خود را به حاکمیت و نهادهای دولتی از دست بدهند و این خطری بزرگتر از خطر ایران، حزب الله و یا حماس برای اسرائیل است.

یعلون همچنین در تظاهراتی که شب گذشته در سرزمنی های اشغالی علیه فساد مقامات این رژیم از جمله «بنیامین نتانیاهو» برگزار شد یکی از سخنرانان اصلی آن بود.

شب گذشته و در سومین هفته متوالی بیش از ۱۰ هزار نفر در سراسر فلسطین اشغالی شنبه شب در اعتراض به فساد در کابینه نخست وزیر رژیم صهیونیستی به خیابانها آمده و تظاهرات کردند.

طی این اعتراضات سراسری، هزاران نفر در بلوار «راتشیلد» تل آویو راهپیمایی کرده و حدود ۸۰۰ تن نیز در میدان «صهیون» بیت المقدس و صدها نفر نیز در شهر حیفاء تظاهرات کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید