بازدید رئیس موزه انگلیس از موزه هنرهای معاصر تهران

    کد خبر :182609

هارتوینگ فیشر رییس موزه بریتانیا با همراهی علی محمد زارع رییس موزه هنرهای معاصر تهران از آثار تونی کرگ و گنجینه این موزه بازدید کرد.

هارتوینگ فیشر رییس موزه بریتانیا ضمن بازدید از گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران و نمایشگاه آثار حجمی و طراحی های آثار تونی کرگ هنرمند انگلیسی – آلمانی با علی محمد زارع رییس موزه هنرهای معاصر تهران دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار علی محمد زارع رییس موزه هنرهای معاصر تهران بعد از خیر مقدم به رییس موزه بریتانیا (بریتیش میوزیوم) ابراز امیدواری کرد که جهانیان بتوانند از آثار ایرانی و خارجی گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران بازدید داشته باشند و ما بتوانیم این آثار را که در برگیرنده مهم ترین آثار هنرمندان معاصر ایران و مدرنیست غربی است در موزه های مهم و مطرح جهان به نمایش بگذاریم.

هارتوینگ فیشر رییس موزه بریتانیا با ابراز شگفتی از معماری موزه و با خوشحالی از اینکه توانسته است آثار ایرانی و خارجی گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران را به طور یکجا ببیند، گفت:در گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران آثار ارزشمند و منحصر بفردی از هنر مدرن غرب و هنر معاصر ایران با تنوع سبک های هنری وجود دارد که هر هنرمند و هنر دوستی آرزوی دیدن این گنجینه کمتر دیده شده را از نزدیک دارد.

رییس موزه بریتانیا پس از بازدید از آثار تونی کرگ گفت: مجموعه ای که از این هنرمند در گالری های موزه به نمایش درآمده است با توجه به شناختی که من از تونی کرگ دارم یکی از کامل ترین مجموعه های به نمایش در آمده از او است.

هارتوینگ فیشر در پایان این دیدار بیان کرد: با توجه به ظرفیت بالای موزه هنرهای معاصر تهران و جایگاه بین المللی آن می توانیم در آینده نزدیک همکاری های فرهنگی و هنری بین موزه بریتانیا و موزه هنرهای معاصر تهران داشته باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید