واکنش محمودزاده به انتشار قرارداد مربیان و بازیکنان لیگ یک در سایت سازمان لیگ

  • ورزشی
  • یکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶ ۱۱:۵۹
    کد خبر :182502

مسئول کمیته مسابقات دسته اول فوتبال ایران، گفت: مدیران باشگاه‌های لیگ یک فوتبال با توجه به سیاست‌هایی که دارند می‌توانند قراردادهای بین بازیکن و باشگاه را منتشر کنند.

فریبرز محمودزاده درمورد اینکه بعضی از باشگاه‌ها به دنبال این هستند که سازمان لیگ قراردادهای لیگ یک را منتشر کند تا در بحث مبلغ قرارداد بازیکنان شفاف‌سازی صورت بگیرد، گفت: انتشار قراردادها باید مجوزی از مسئولان بالا دست داشته باشد و ما نمی‌توانیم خودسرانه این تصمیم را بگیریم. بعضی از باشگاه‌ها به دنبال این هستند که شفاف‌سازی صورت گیرد اما چون بحث حقوقی باشگاه‌ها مطرح می‌شود و باید مجوزهای لازم گرفته شود بدون انجام این کارها نمی توان مجوز انتشار را داد.

وی در ادامه گفت: شما اگر لیگ‌های اروپایی را دنبال کنید متوجه خواهید شد که این باشگاه‌ها هستند که قرارداد بازیکن یا کادر فنی را منتشر می‌کنند و فدراسیون هیچ دخل و تصرفی بابت انتشار قراردادها ندارد چرا که اجازه این کار را ندارد.

در گفت‌وگو با فارس،محمودزاده تصریح کرد: باشگاه‌ها می‌توانند خودشان در سایت‌ باشگاه قراردادها را منتشر کنند، شاید در دوران قبل‌تر از ما این اتفاقات صورت گرفته باشد اما در حال حاضر با توجه به قوانینی که وجود دارد انتشار قراردادها بدون مجوز صورت نمی‌گیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید