ادغام صندوق بازنشستگی صنعت فولاد با سازمان تامین اجتماعی

    کد خبر :182289

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: صندوق بازنشستگی صنعت فولاد کشور در راستای رفع مشکلات پیش روی بازنشستگان با سازمان تأمین اجتماعی ادغام می‌شود.

ابوالفضل حسن‌بیگی ضمن بیان اینکه با تلاش کارکنان بازنشسته ذوب‌آهن، سال گذشته و حضور آنان در مجلس شورای اسلامی و با موافقت رییس مجلس مقرر شد سازمان بازنشستگی فولاد کشور در سازمان تامین اجتماعی ادغام و حقوق مزایای صندوق بازنشستگی صنعت فولاد از طریق سازمان تامین اجتماعی پرداخت شود، تأکید کرد: متاسفانه به دلیل عدم همکاری صندوق بازنشستگی صنعت فولاد این مصوبه تا کنون اجرایی نشد ولی با پیگیری نمایندگان مردم استان‌های سمنان، مازندران، گلستان، اصفهان و کرمان در مجلس شورای اسلامی مقرر شد سال ۹۷ این ادغام صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: ازآنجایی‌که صندوق بازنشستگی صنعت فولاد کشور بالغ‌بر سه هزار میلیارد تومان کسری اعتبار و عقب‌افتادگی دارد با رییس‌جمهور در این راستا مذاکراتی صورت گرفت و وی نیز دستور داد تا به هر شکل ممکن مشکل بازنشستگان حل شود همچنین موافقت کرد که سه هزار میلیارد تومان طی سه سال به صندوق تامین اجتماعی برای تأمین بودجه پرداخت شود.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: سازمان برنامه‌وبودجه کشور نیز نسبت به این امور اقدام خاصی صورت نداده بود لذا مجدداً نمایندگان استان‌های مذکور پیگیری‌های را انجام داده‌اند که با نظر رییس‌جمهور مقرر شد اعتبار مذکور در سال ۹۷ تأمین و پرداخت شود.

به گزارش مهر،حسن‌بیگی افزود: خوشبختانه شاهدیم که این توافق صورت پذیرفت و در سال ۹۷ مشکل بازنشستگان صنعت فولاد کشور به‌طور کامل رفع می‌شود، از سوی دیگر امیدواریم که مسئولان صندوق همکاری لازم را با تامین اجتماعی داشته باشند تا هر چه زودتر مشکلات برطرف شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید