کلانتری انصراف داد؛ ظاهرا نظر دوستان تغییر کرده است/ کناره گیری سه کاندیدا در اعتراض به بی عدالتی

    کد خبر :181476

مختار کلانتری یکی از کاندیداها پس از صحبت با داورزنی در پشت تریبون انصراف خود را عالام کرد.

مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون تکواندو امروز شنبه دوم دی ماه در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد. محمدرضا داورزنی معاونت ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ریاست مجمع را بر عهد داشت. شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته هم به عنوان نماینده کمیته المپیک در مجمع حاضر بود. محمدشروین اسبقیان رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون ها نیز در مجمع حضور داشت.

هنگامی که نوبت به مختار کلانتری رئیس اسبق فدراسیون تکواندو رسید تا پشت تریبون رفته و برنامه هایش را اعلام کند، او از جهت مخالف به سمت جایگاه رفت و به هنگام رسیدن به داورزنی ایستاد و در گوش رئیس مجمع نکاتی را مطرح نمود و داورزنی نیز پاسخ درگوشی به او داد. این مکالمه نزدیک به 30 ثانیه طول کشید و سپس کلانتری به پشت تریبون رفت.

کلانتری در صحبت های خود اعلام کرد که قصد شرکت در انتخابات را نداشته اما پس از جلسه با سلطانی فر تصمیم به حضور در انتخابات گرفته است. وی در این باره گفت: من منتقد نیستم. نظر دوستان چیز دیگری بود اما ظاهرا دیشب تغییر کرده است. بنابراین با توجه به این اتفاقات لزومی به ارائه برنامه هایم و رقابت نمی بینم و برای تکواندو آرزوی موفقیت می کنم.

در ادامه جمشید سهرابی یکی دیگر از کاندیداها نیز اعلام کرد به دلیل انیکه در انتخابات عدالت نمی بیند، انصراف می دهد. لقمان کشاورز نیز دیگر کاندیدای انصرافی انتخابات بود.

به گزارش فارس، در نهایت هر سه کاندیدای معرتض یعنی مختار کلانتری، جمشید سهرابی و لقمان کشاورز به نشانه اعتراض مجمع انتخاباتی تکواندو را ترک کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید