آمادگی یگان ویژه برای خدمت رسانی در شرایط مختلف

    کد خبر :169280

جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: یگان ویژه به برکت روحیه انقلابی آماده خدمت رسانی در هر شرایط و در هر نقطه از ایران اسلامی است.

به گزارش ایسنا، سرتیپ دوم پاسدار “حبیب اله جان نثاری” در جمع کارکنان یگان ویژه استان همدان، ماموریت عظیم اربعین حسینی را یک موهبت الهی برای مجموعه یگان های ویژه ناجا برشمرد و اظهار داشت: آثار خدمت به زائران حضرت سیدالشهدا (ع) که همه به قصد قربت و رضای حق تعالی انجام می شود در ابعاد مختلف زندگی مادی و معنوی کارکنان تا سالیان سال قابل مشاهده خواهد بود.

وی گفت: امنیت آفرینی در کنار اجرای دقیق قانون و ممانعت از خروج غیر قانونی برخی افراد از مرزهای سه گانه از مهم ترین اهداف و برنامه های مدون امسال در ایام اربعین حسینی بود که حتی مقامات عراقی نیز در بازدیدهایی که از پایانه های مرزی و در معیت فرماندهان نظامی و انتظامی انجام می‌دادند از این دقت نظر مأموران و امنیت حاکم و سالم در مناطق تردد، شگفت زده شده بودند.

جان نثاری یکی از رموز موفقیت یگان های ویژه ناجا در مأموریت های حجمی و سنگین نظیر ایام اربعین حسینی را بنیه مستحکم اعتقادی کارکنان برشمرد و افزود: امروز می توانیم با افتخار بگوییم که بهترین و نجیب ترین خادمان نظام و ولایت در این مجموعه و تحت عنوان مجاهدان فی سبیل الله مشغول تلاش و کوشش شبانه روزی هستند.

جانشین فرمانده یگان های ویژه ناجا در بخش دیگری از سخنان خود، پایان حکومت نحس و پلید داعش در منطقه را زیباترین هدیه خداوندی در نخستین روزهای ماه ربیع الأول برای امت اسلام ناب محمدی (ص) عنوان کرد و گفت: پیروزی جبهه مقاومت و مدافعان حریم ولایت و امامت بر لشکر کفر، علاوه بر شادمانی مردم ستمدیده و بی دفاع در طول 6 سال گذشته، خط بطلان دیگری بر توطئه های سیاه و کثیف غرب و ایادی استکبار جهانی مخصوصا آمریکای جنایتکار بود.

این مقام انتظامی عنوان داشت: آمریکا و پرورش دهندگان داعش دو هدف را برای این غده سرطانی دنبال می کردند. نخست نمایش و ثبت تصویری وحشتناک و خشن از اسلام و آموزه های آن در اذهان عموم مردم جهان و دوم درگیری و تهاجم های کوتاه مدت و بلندمدت کشورهای مسلمان با یکدیگر بود تا از این طریق سیطره سیاسی ایالات متحده بر منطقه و نفوذ نظامی و طرح های براندازی رژیم صهیونیستی با قوت و سرعت بیشتری با حمایت دلارهای آغشته به خون کشورهایی نظیر عربستان سعودی و امارات به انجام برسد.

جان نثاری اذعان کرد: 40 سال است اتاق های فکر دشمنان برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که یک تنه در مقابل تمام شیاطین زمان ایستاده در حال فعالیت و طرح ریزی انواع تحریم ها و فشارهای سیاسی و اقتصادی است که به لطف وجود رهبری شجاع و آگاه و بصیرت امت حزب الله و آمادگی نیروهای جان برکف مسلح این سرزمین یکی پس از دیگری نقش بر آب می شود.

وی با اشاره به فضای معنوی و زائد الوصف دوران هشت سال دفاع مقدس در بین نوجوانان و جوانان آن دوره تصریح کرد: ترویج فرهنگ برادری، برابری و احترام قلبی و عاطفی در کنار تقویت بنیه اعتقادی و تعالیم دینی تسریع دهنده اهداف سازمان و هموارکننده مسیر کسب موفقیت حداکثری در مأموریت های محوله خواهد بود.

جان نثاری با اشاره با وقوع حادثه تلخ و ناگوار زلزله استان کرمانشاه، حضور به هنگام در صحنه و مردم یاری را بخش اعظم دیگری از افتخارات یگان های ویژه نام برد و خاطرنشان کرد: یگان ویژه امروز به برکت روحیه انقلابی آماده خدمت رسانی در هر شرایط و در هر نقطه از ایران اسلامی است تا بتواند مرهمی بر زخم ها و آلام مردم مصیبت زده این بلایا باشد.

بر اساس گزارش سایت پلیس، جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا پیگیری و توجه متولیان به امر آموزش کارکنان را از اولویت های دائم و مهم سازمان عنوان کرد و گفت: ارزش آفرینی، کشف و سازماندهی استعدادهای درون سازمانی باید در بخش هایی نظیر ورزش، تخصص های علمی، هنری و قرآنی نیز در دستور کار فرماندهان قرار گیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید