گردش حساب میلیاردی برخی قاچاقچیان لب مرز

    کد خبر :168289

دادستان نظامی کردستان بزرگی مقابله با قاچاق کالا را یکی از محورهای برنامه پیشگیری از وقوع جرم نیروهای مسلح برشمرد و گفت: با همکاری مرزبانی استان به طور خاص بررسی آسیب‌های مقابله با قاچاق و راهکارهای مقابله با جرایم مرتبط با قاچاق کالا و قاچاقچیان در دستور کار قرار گرفته است.

مجتبی شیرود بزرگی دادستان نظامی کردستان با تاکید بر اتخاذ تدابیر مدیریتی و کنترلی برای مقابله با جرائم گفت: فرماندهان در برخورد با جرایم و ناهنجاری‌ها در سطح یگان‌های مستقر در استان، همکاری درخور تحسینی داشته‌اند که آمار کاهش جرم گویای این مطلب است.

وی مقابله با قاچاق کالا را یکی از محورهای برنامه پیشگیری از وقوع جرم نیروهای مسلح استان کرمانشاه برشمرد و خاطرنشان کرد: با همکاری مرزبانی استان به طور خاص بررسي آسيب‌های مقابله با قاچاق و راهكارهای مقابله با جرايم مرتبط با قاچاق كالا و قاچاقچيان در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در این برنامه پیشگیرانه به دنبال علت قاچاق نیستیم بلکه باید ببینیم چه آسیب‌ها و چالش‌هایی در راستای مبارزه با قاچاق برای مأمورین عمل‌کننده، وجود دارد.

دادستان نظامی استان کردستان با بیان اینکه برای صیانت از نیروها باید زمینه‌ بوجود آمدن این آسیب‌ها را بین ببریم گفت: گردش حساب هفتگی برخی قاچاقچیان به چند میلیارد می‌رسد لذا حاضرند با پرداخت رشوه‌های کلان زمینه آلودگی افراد را فراهم آورند.

منبع:میزان

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید