عملیات منحصر به فرد نیروهای یمنی علیه مزدوران عربستان در جیزان

    کد خبر :162663

منابع یمنی از انجام عملیات منحصر به فرد نیروهای یمنی علیه مزدوران عربستان در جیزان خبر دادند.

به گزارش بازتاب به نقل از المیادین، وزارت دفاع یمن از کشته و زخمی شدن شماری از مزدوران عربستان در پی عملیات منحصر به فرد نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن علیه پایگاه نظامی الطلعه در نجران خبر دادند.

از سوی دیگر نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مواضع نظامیان سعودی و مزدوران منصور هادی در کوه الشبکه در نجران را هدف حملات خود قرا ردادند.

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مراکز تجمع نظامیان سعودی در روستای القرن و پایگاه الکرس جیزان را هدف حملات خود قرار دادند.

در مقابل جنگنده‌های سعودی 12 بار مواضع ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در دو روستای قمر و الجابری در جیزان را بمباران کردند.

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی بامداد امروز جمعه چندین بار منطقه حوق و مجتمع دولتی در استان عمران در شمال یمن را بمباران کردند.

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن تلاش مزدوران عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی این کشور برای پیشروی به سمت تپه الصمود در منطقه یام در جبهه نِهم را متوقف کردند که در پی آن شماری از مزدوران کشته و یا زخمی شدند.

ساعاتی پیش از این نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن کوه السفینه در بخش نِهم در شمال شرق صنعا را از مزدوران بازپس گرفتند.

طی ماه‌های گذشته، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پاسخ به ادامه تجاوز عربستان به این کشور، حملات خود به مواضع متجاوزان و مزدوران آنها در جبهه‌های مختلف را تشدید کردند.

این در حالی است که در ماه سپتامبر، مواضع متجاوزان در نجران، عسیر، و جیزان شاهد بیشترین عملیات ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بودند که در پی آن خسارات سنگینی به ارتش سعودی و تجهیزات جنگی مختلف آن وارد شد.

در مقابل جنگند‌ه‌های ائتلاف متجاوز سعودی و مزدوران نیز هر روز مناطق مسکونی یمن و زیرساخت‌های این کشور را هدف حملات هوایی، زمینی و دریایی قرار می‌دهند.

عربستان همراه با چند کشور دیگر از روز ششم فروردین سال 94 اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور با هدف بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی یمن به قدرت کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید