پلیس به دنبال قاتل فراری محله یافت آباد

  • حوادث
  • پنجشنبه ۹ آذر ۱۳۹۶ ۱۴:۳۲
    کد خبر :161781

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی پایتخت با انتشار تصاویر یک قاتل فراری از شهروندان خواست که وی را شناسایی کنند.

به گزارش ایسنا، در ساعت سه بامداد یازدهم آبان ماه امسال وقوع یک درگیری منجر به جنایت در 15 متری اول جنوبی به کلانتری 151 یافت آباد اعلام شد که با حضور مأمورین در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد فردی به هویت داود . خ متولد 1364 بر اثر اصابت ضربه چاقو به ناحیه گردن ، توسط برادرزنش به نام حسین . ن متولد 1350 به قتل رسیده است.
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
در تحقیقات از خانواده مقتول مشخص شد که حسین . ن پیش از ارتکاب جنایت نیز بارها برای مقتول و خانواده اش ایجاد مزاحمت کرده و با آنها درگیری داشته و اقدام به داد و بیداد در محل زندگی شان کرده است، در شب جنایت نیز دو نوبت به در منزل مقتول آمده و نهایتا پس از مراجعه مقتول به در منزل ، با او درگیر شده و او را از ناحیه گردن مورد ضربه چاقو قرار داده و به قتل رسانده است.
در ادامه تحقیقات و با بررسی سوابق حسین . ن مشخص شد که او از مجرمان سابقه دار به ویژه در زمینه جرایم مرتبط با موادمخدر است که از سال 1367 تاکنون بارها دستگیر و روانه زندان شده است و در حال حاضر نیز به واسطه اعتیاد شدید به مصرف موادمخدر بلامکان بوده و مراجعتی به محل سکونتش در جاده قدیم کرج ندارد .
مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با انتشار این خبر اعلام کرد : در ادامه رسیدگی به پرونده و به منظور دستگیری متهم متواری پرونده ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر قاتل فراری “حسین . ن” از سوی بازپرس پرونده صادر شده است ؛ لذا از کلیه شهروندانی که موفق به شناسایی تصویر وی شدند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات در خصوص محل تردد و یا مخفیگاه این شخص را از طریق شماره تماس 51055426 در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید