سفر عموهای فیتیله ای به مناطق زلزله زده

    کد خبر :161772

فروتن گفت: هفته گذشته با حمید گلی از طرف کانون پرورش فکری کودکان در روستای سر پل ذهاب بودیم، با کودکان دیدار کردیم و پس از این دیدار ایده اجرای برنامه ای برای کودکان زلزله زده در ذهنمان شکل گرفت که تصمیم گرفتیم برنامه ای در روز شنبه برای آن ها اجرا کنیم.

به گزارش افکارنیوز، علی فروتن درباره برنامه هفته آینده عموهای فیتیله ای برای کودکان زلزله زده در کرمانشاه گفت: هفته گذشته با حمید گلی از طرف کانون پرورش فکری کودکان در روستای سر پل ذهاب بودیم، با کودکان دیدار کردیم و پس از این دیدار ایده اجرای برنامه ای برای کودکان زلزله زده در ذهنمان شکل گرفت که تصمیم گرفتیم برنامه ای در روز شنبه برای آن ها اجرا کنیم.

وی افزود: صبح شنبه دوباره به روستای سر پل ذهاب می‌رویم، با کودکان این روستا دیدار می‌کنیم و برای آنها برنامه اجرا می کنیم تا از فضای افسرده‌ای که برای آنها شکل گرفته است فاصله بگیرند.

فروتن درباره جزئیات این برنامه اظهار کرد: این برنامه کاملا توسط خود ما انجام می‌شود و می خواهیم این خوشحالی برای ما و کودکان رقم بخورد بنابراین از هیچ نهاد یا ارگانی کمک نگرفته ایم. در این برنامه قرار است شعر،‌ نمایش،‌ برنامه طنز و شاد و موزیکال اجرا شود که کودکان از ناراحتی واقعه روی داده دور شوند.

این بازیگر درباره اثر تئاتری که قرار است درآن بازی کند نیز توضیح داد: “چتر سفید” به کارگردانی حمید گلی در حمایت از صلح است و اجرای آن از 20 آذر در ضلع جنوبی مجموعه ورزشی شهید شیرودی خیابان ورزنده درساعت 17:30 شروع می‌شود. علاوه بر من حمید گلی ،‌ محمد حاجی بابایی، سعید برجعلی و دو دختر و پسر که بازیگران کودک این نمایش هستند روی صحنه می رویم.

فروتن خاطرنشان کرد: این اثر یک نمایش کودکانه برای ردیف سنی 5 سال به بالا است که با آهنگسازی رامین کهن به صورت زنده روی صحنه اجرا می شود. “چتر سفید” فضای مفرح دارد و پیام آن بد بودن جنگ است. این نمایش تا اواخر دی ماه اجرا دارد و از هفته آینده فروش بلیت در سایت ایران کنسرت برای مخاطبان فراهم خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید