کریمی: از مراسم تجلیل راضی نبودم و در عمل انجام شده قرار گرفتم/وزارت ورزش می خواست از من سواستفاده سیاسی کند

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۹ آذر ۱۳۹۶ ۱۲:۰۳
    کد خبر :161653

کشتی گیر ملی پوش زیر ۲۳ ساله کشورمان گفت: از مراسم تجلیل راضی نبودم در عمل انجام شده قرار گرفتم.
علیرضا کریمی در مورد تجلیل از وی از سوی وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: دیروز از طرف استان با من تماس گرفتند و گفتند یک جلسه خصوصی با وزیر و رئیس جمهور داری و باید بروی اما برنامه چیز دیگری بود و آن توضیحی که داده بودند، نبود و فکر می کنم قصد سواستفاده از من بود و نشان دهند که تجلیل می کنند و این حواشی ها از بین برود.

وی در خصوص اینکه از این تجلیل راضی نبودید گفت: من راضی نبودم و در عمل انجام شده قرار گرفتم چون نمی دانستم چنین برنامه ای هست.

این کشتی گیر در مورد قول پاداش ها به او گفت: قول پاداش دادند و کلا ۱۰ سکه دیروز به من دادند. دیدم آنجا دوربین و خبرنگار هست و فکر می کنم فقط بحثشان سواستفاده بود.

کریمی در ارتباط با آینده خود و ارتباطش با رضایی گفت: اول از همه در مورد آینده باید بگویم تمریناتم را هر چه زودتر باید شروع کنم و به آن چیزی که می خواهم برسم. در مورد رضایی هم باید از او بیش از همه تشکر کنم.واقعا در این مدت زحمت کشید. کسی قبول نمی کرد تیم امید را قبول کند اما او در این فاصله کم از خود گذشتگی کرد و قبول کرد این مسئولیت را و پای همه ناکامی ها ایستاد.

وی در مورد وضعیت کشتی در کشور از نظر درآمدی عنوان کرد: وضعیت خیلی خوب نیست و اصلا درآمدی خوب نیست. مشکلات مالی فراوانی کشتی گیران دارند و این ضربه بزرگی به کشتی گیر می زند و نمی تواند خوب تمرکز و تمرین کند.

کریمی در ارتباط با اینکه رسول خادم گفته شما مجوز نهایی انتخابی تیم ملی را گرفتید و به نظر می رسد این می تواند برای شما خوب باشد،گفت: قرار بود هر کسی که مدال طلای امید را کسب می کند مجوز حضور در انتخابی تیم ملی بگیرد و من هم که متاسفانه نتوانستم اما فدراسیون این موضوع را به من اعلام کرد.

به گزارش فارس، مجری این برنامه بار دیگر از کریمی در مورد مراسم روز گذشته پرسید که وی تاکید کرد: به من گفتند که دیدار خصوصی با رئیس جمهوری داری و به پدرم هم زنگ زده بودند و به اصرار پدرم رفتم اما وقتی رفتم در عمل انجام شده قرار گرفتم و آنچه به من گفتند چنین چیزی نبود و من ناراحتم از اینکه برخی می خواهند سواستفاده سیاسی و از من سواستفاده ابزاری کنند.

به گزارش فارس، وی در مورد پاداش بار دیگر اعلام کرد که به او قول پاداش داده اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید