یک کشته و ۵ مصدوم بر اثر تصادف پرشیا و تریلر در بزرگراه فدائیان اسلام

  • حوادث
  • پنجشنبه ۹ آذر ۱۳۹۶ ۱۱:۲۶
    کد خبر :161582

سخنگوی آتش‌نشانی تهران گفت: بر اثر تصادف یک خودروی پرشیا با تریلر در بزرگراه فدائیان اسلام یک نفر کشته و پنج نفر مصدوم شدند.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با  پویا با اعلام خبر تصادف مرگبار در بزرگراه فدائیان اسلام درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 22:29 شب گذشته برخورد دو دستگاه خودرو در مسیر شمال به جنوب بزرگراه فدائیان اسلام نرسیده به بلوار ابراهیمی به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی همراه با تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: در محل حادثه مشاهده شده یک دستگاه خودروی سواری پرشیا با 6 سرنشین به شدت با قسمت عقب یک دستگاه تریلر برخورد کرده و در محل متوقف شده است.

وی خاطرنشان کرد: پیش از رسیدن آتش‌نشانان چهار نفر از سرنشینان شامل دو خانم، یک آقا و یک پسربچه از داخل خودرو خارج شده و از قسمتهای مختلف بدن دچار مصدومیت شده بودند اما دو مرد جوان دیگر همچنان در اتاقک ویران‌ شده خودرو محبوس بودند که آتش‌نشانان به سرعت عملیات رهاسازی این افراد را آغاز کردند.

ملکی افزود: آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی که در اختیار داشتند قطعات خودرو را برش داده و هر دو فرد محبوس شده را از خودرو خارج کرده و آنها را به عوامل اورژانس تحویل دادند که پس از بررسی‌های لازم مشخص شد یکی از این افراد که حدوداً 35 سال سن داشت بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است همچنین نفر دوم نیز شدیداً دچار مصدومیت شده بود.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران با اعلام اینکه این حادثه در مجموع یک کشته و پنج مصدوم برجای گذاشت، تصریح کرد: تمامی مصدومان برای انتقال به مراکز درمانی به عوامل اورژانس تحویل داده شدند، خودروها به محل امنی منتقل و محل تحویل عوامل پلیس راهور شد و در ساعت 23:26 عملیات پایان یافت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید