به احتمال زیاد بازی امروز با تاسیسات برگزار نمی شود/ مشکلات مالی مانع از حضور تیم شیرازی در تهران!

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۹ آذر ۱۳۹۶ ۱۱:۱۰
    کد خبر :161564

سرمربی تیم فوتسال ارژن شیراز گفت : با توجه به مشکلات مالی ارژن نتوانستیم جهت بازی امروز با تاسیسات به تهران بیاییم و به احتمال زیاد این بازی لغو و همچنین آخرین همکاری من با این تیم است.
در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال که قرار است امروز برگزار شود تأسیسات دریایی در تهران میزبان تیم فوتسال ارژن شیراز است اما با توجه به وضعیت بد مالی تیم فوتسال ارژن شیراز و اعزام نشدن این تیم تا این لحظه به تهران، به احتمال زیاد این بازی برگزار نمی‌شود.

حمید کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت: واقعاً دیگر حرفی برای گفتن نمانده است و تیم‌داری با این وضعیت اصلاً مقدور نیست. الان مدتهاست هیچکس سراغی از تیم ارژن نمی‌گیرد و تا این لحظه هم نتوانستیم بلیت تهیه کنیم و برای بازی به تهران بیاییم و به احتمال زیاد این بازی برگزار نمی شود.

وی در ادامه گفت: همانطور که همه می دانند کار یک مربی آماده کردن بازیکنان از لحاظ جسمی و فنی است. واقعا دیگر خسته شدم و به احتمال زیاد این آخرین همکاری‌های من با ارژن شیراز است، من تا به امروز توانستم این تیم را اداره کنم و هزینه‌هایش را به هر نحوی تهیه کنم اما با توجه به مشکلات مالی که وجود دارد دیگر کار خیلی سخت شده است و نمی‌توان ادامه داد.

به گزارش فارس ، وی در پایان گفت: جا دارد از زحمات مهندس کریمی مدیرعامل ارژن و کامیاب رئیس سازمان ورزش و جوانان و هنرپیشه رئیس هیأت فوتبال استان تشکر و قدردانی کنم که واقعاً تمام سعی و تلاش خود را در این مدت کردند که مشکلات مالی ارژن به نحوی حل شود اما متأسفانه سایر مسئولان استان فارس نسبت به تنها نماینده استان فارس و تنها تیم لیگ برتری فوتسال خیلی کم‌لطفی کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید