دستگیری سارق زورگیر خزانه

  • حوادث
  • پنجشنبه ۹ آذر ۱۳۹۶ ۸:۵۷
    کد خبر :161321

رئیس کلانتری ۱۱۷جوادیه از دستگیری یکی از سارقان زورگیر خزانه و باز پس دادن اموال مسروقه به مالباخته خبر داد.

به گزارش افکارنیوز، سرهنگ اسدعلی الماسی رئیس کلانتری ۱۱۷جوادیه اظهار کرد: در پی دریافت چندین گزارش مردمی و مراجعه تعدادی از شهروندان به کلانتری مبنی بر اینکه توسط دو جوان موتورسوار ۲۲ تا ۲۵ساله که دارای قد متوسط هستند، مورد زورگیری قرار گرفته اند و با تهدید سلاح سرد گوشی موبایل و یا کیفشان به سرقت رفته است که از این رو دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات انجام شده مشخص شد که بیشتر سرقت ها در اطراف ترمینال به خصوص خیابان خزانه و خیابان عباسی اتفاق افتاده و سارقان پس از زاغ زنی با استفاده از ازدحام جمعیت، توانسته اند موبایل و کیف مالباختگان را سرقت و به سرعت از محل متواری و در جمعیت پنهان شوند.

سرهنگ الماسی ادامه داد: تیم تخصصی ماموران کلانتری به محل های وقوع سرقت اعزام و در تحقیقات میدانی و استفاده از آلبوم مجرمان، تصویری از چهره سارقان ترسیم و در اختیار گشت های انتظامی قرار دادند.

رئیس کلانتری ۱۱۷جوادیه با بیان اینکه یکی از سارقان دارای سابقه است، گفت: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و متعاقب آن دستور دستگیری و بازرسی از مخفیگاهش اخذ و روز گذشته در پی یک عملیات ویژه یکی از سارقان در مخفیگاهش واقع در باغ آذری دستگیر شد.

وی گفت: در بازرسی انجام شده یکی از گوشی های مسروقه در مخفیگاه متهم،کشف و سارق به همراه اموال کشف شده به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ الماسی ادامه داد: با شناسایی مالباخته، تحقیق در این خصوص وارد مرحله بعدی شد و ضمن دعوت از مالباخته و باز پس دادن گوشی همراه او، چهره متهم توسط وی شناسایی و پرونده زورگیران خزانه تکمیل شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید