پیشنهاد جالب کانکسی برای زمان زلزله

    کد خبر :161148

رئیس سابق سازمان امداد و نجات برای رفع نیازهای اسکان موقت برای آسیب دیدگان زلزله پیشنهادی ارائه کرد.

محمود مظفر، درباره برخی مشکلات آسیب دیدگان زلزله کرمانشاه اظهار داشت: از این زلزله و زلزله‌های گذشته باید درس بگیریم که کانکس یکی از مهمترین اقلام مورد نیاز زلزله زدگان همیشه مغفول مانده است.

رئیس سابق سازمان امداد و نجات هلال احمر ادامه داد: سازمان مدیریت بحران می‌تواند با دپوی قطعات کانکس‌های پیش ساخته در سوله‌هایی در 5 منطقه از کشور برای همیشه این معزل را حل کند.

دکتر مظفر خاظرنشان کرد: بنابراین کافی است که در هر منطقه 4 هزار تا دپو آماده باشد که بودجه تقریبی 20 هزار کانکس‌ حدود 80 میلیارد تومان می‌شود که رقم زیادی برای حاکمیت نیست.

مسئولان در صورت عدم اجرای به موقع اسکان موقت زلزله‌زدگان پاسخگو باشند

به گزارش تسنیم، هوشنگ بازوند – استاندار کرمانشاه در کارگروه مشترک استانداری، بنیاد مسکن و قرارگاه خانم‌الانبیا با اشاره به اینکه در روستاها طرح اسکان موقت توسط بنیاد مسکن تهیه و توسط قرارگاه خاتم اجرا می‌شود، اظهار داشت: چنانچه اسکان موقت زلزله‌زدگان به موقع انجام نشود همه باید پاسخگو باشیم.

وی با اشاره به اینکه در سوابق کاری قرارگاه خاتم‌الانبیا کارهای بسیار پیچیده‌تر و بزرگتری از زلزله اخیر کرمانشاه قابل مشاهده است، افزود: با هماهنگی و مدیریت متمرکز، مدیریت این موضوع به خوبی قابل حل است.

بازوند بیان کرد: سرعت عمل فرمانداران و بخشداران در هماهنگی با قرارگاه خاتم و ایجاد و تحقق اسکان موقت از ملاک‌های ارزیابی عملکرد آنها خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید