واعظی: اختلافی بین من و جهانگیری وجود ندارد؛ ما بهترین رابطه را با هم داریم

    کد خبر :161027

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: برخى اعلام کردند میان بنده و آقای جهانگیرى اختلاف وجود دارد اما این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد.

به گزارش انتخاب، واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در جمع خبرنگاران گفت: هیچ اختلافی نه در این سه ماه گذشته و بلکه 4 سال و سه ماه گذشته بین بنده و آقای جهانگیری نبوده است و بهترین رابطه را با هم داریم.

وی افزود: به نظر می رسد عده ای که نمی دانم چه در ذهنشان است و چه هدفی دارند، مسیری را دنبال کرده و چیزی می نویسند که پایه و اساس ندارد، من فکر می کنم که برخی این آرامشی که در کشور است را که در فضای آرام می شود کشور را اداره کرد و در این فضا می شود به نوعی معیشت مردم تامین کرد و اشتغال و تولید را بالا برد،بر نمی تابند.

فکر می کنند باید حتما بین رئیس جمهور، وزرا و مسئولین اختلاف باشد و این حزب و آن حزب درگیر باشند.

واعظی تصریح کرد: فضایی داریم که در همه کشورها است و آن فضای دوران انتخابات است و در این فضا طبیعی است که فضای رقابتی است و دوران بعد از انتخابات نیز فضای رفاقت و همکاری است و در فضای رفاقت و همکاری، هرکسی می تواند دیدگاه ها و اندیشه های خود را داشته باشد ولی باید باهم همکاری کنیم تا کشور را بسازیم و مطالبات مردم بالا است و مشکلات اقتصادی زیادی داریم.

وی گفت: شب گذشته رئیس جمهور به درستی اشاره کردند درباره کارهای انجام شده و هم کارهای بسیار مانده ای که باید انجام شود، لذا می گویم و از رسانه ها خواهش می کنم که وارد مسائل حاشیه ای نشوند، مخصوصا درباره چیزی که اصلا وجود ندارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، رئیس دفتر رئیس جمهور درباره اینکه آیا در دفتر رئیس جمهوری با اصلاح طلبان مشکل وجود دارد، تصریح کرد: باید بگویند که مثلا در کدام مورد در چه موضوعی؟ دفتر رئیس جمهوری، دفتری است که در به روی همه تفکرات مختلف، احزاب، گروه ها و اندیشه ها و فراکسیون ها باز است.

واعظی گفت: من بهترین روابط را با همه گروه های مختلف دارم و دلیل این است که دولت، دولت حزبی نیست و متعلق به همه 24 میلیونی است که به آن رای دادند و همه کسانی که حتی رای ندادند.

وی تصریح کرد: فکر می کنیم آنچه که رئیس جمهور در برنامه انتخاباتی به مردم قول دادند و وعده کردند چه وعده هایی اقتصادی و چه اجتماعی و فرهنگی، سیاسی همه آنها باید انجام شود، لذا ما بیشتر و همه هم در دولت و ریاست جمهوری هدف همه وعده های رئیس جمهور تحقق پیدا کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید