زندگی داماد جنایتکار در دستان پدر و مادرزن

  • حوادث
  • چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ ۱۳:۲۴
    کد خبر :160953

مرد جوان که درپی اختلاف‌های خانوادگی، همسرش را خفه کرده بود وقتی به اتهام قتل عمد پای میز محاکمه ایستاد با ابراز پشیمانی گفت: «همسرم به خاطر عصبانیت من، بیگناه کشته شد که بشدت پشیمانم.»

براساس اوراق پرونده، این زن اواخر سال 95 وپس ازمشاجره‌ای شدید در خانه به قتل رسید. عامل جنایت که همسر مقتول بود پس ازدستگیری در بازجویی‌ها گفت: «من و زنم به خاطر مسائل خانوادگی باهم دعوا می‌کردیم که ناگهان بشدت عصبانی شدم و با دستانم گردنش را گرفتم،اما چند لحظه بعد متوجه شدم مریم نفس نمی‌کشد. به همین خاطر بلافاصله با مرکز فوریت‌های اورژانش تماس گرفتم اما افسوس که خیلی دیر شده بود.»

پس ازتکمیل تحقیقات وصدور کیفرخواست، پرونده به شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی قربانزاده و با حضور قاضی غفاری- مستشار دادگاه -فرستاده شد و کامبیز 34ساله صبح دیروز پای میز محاکمه ایستاد.

در ابتدای جلسه اولیای دم (والدین مقتول) از قضات خواستار قصاص دامادشان شدند واعلام کردند به هیچ عنوان رضایت نمی‌دهند.سپس متهم پای میز محاکمه ایستاد و در حالی که ابراز تأسف می‌کرد خواستار عفو و بخشش از پدرزن و مادرزنش شد و گفت: «اتهامم را قبول دارم ومی دانم که اشتباه بزرگی مرتکب شده‌ام،اما ازپدر و مادرهمسرم درخواست می‌کنم به خاطر خدا به جوانی‌ام رحم کنند ومرا ببخشند.

من ناخواسته مرتکب قتل شدم ضمن اینکه هیچ انگیزه ای برای کشتن همسرم نداشتم وهمه چیز فقط یک اتفاق جبران نشدنی بود.»
پس از پایان اظهارات متهم، قضات وارد شور شدند تا درباره سرنوشت متهم تصمیم بگیرند.

منبع:روزنامه ایران

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید