منتظر آلبوم موسیقی «شهریار عشق» باشید

    کد خبر :160737

آلبوم «شهریار عشق» با آهنگسازی مازیار شاهی و خوانندگی علیرضا گلبانگ به زودی از سوی موسسه فرهنگی هنری «آوای چکاد» روانه بازار نشر موسیقی می‌شود.

به گزارش افکارنیوز، مازیار شاهی آهنگساز و نوازنده تار و سه‌تار درباره آلبوم «شهریار عشق» گفت: در این آلبوم آیدین آغداشلو اشعاری از شهریار را دکلمه کرده‌ و علیرضا گلبانگ نیز به عنوان خواننده برخی از قطعات حضور دارد. ارسلان کامکار، حسن ‌ناهید، محمد فیروزی، مسعود حبیبی، سینا جهان‌آبادی، احمد مستنبط، رضا آبایی، پاشا هنجنی، هوشمند عبادی هنرمندانی هستند که در این آلبوم به عنوان نوازنده ما را یاری کردند.

وی درباره رویکرد آهنگسازی این آلبوم تاکید کرد: سعی کرده‌ام نگاهی خاص به اشعار استاد شهریار داشته باشم ضمن اینکه شنیدن این اشعار با صدای آیدین آغداشلو کمک بسیاری به درک جان‌مایه کلام شهریار کرده است.

این آهنگساز در پایان بیان کرد: این آلبوم با صدابرداری حسن عسگری و مهدی اردستانی ضبط شده و به زودی توسط موسسه فرهنگی هنری «آوای چکاد» در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

مازیار شاهی از جمله هنرمندان فعال در عرصه نوازندگی و آهنگسازی است که در ۲ گروه «عارف» به سرپرستی زنده‌یاد پرویز مشکاتیان و گروه «شیدا» به سرپرستی زنده‌یاد محمدرضا لطفی به عنوان نوازنده تار حضور داشته و جزو نوازندگانِ جوانی است که با این ۲ استاد موسیقی ایرانی همکاری داشته است.

آلبوم‌های «مشق عشق»، «در مکتب عشق» و «قافله‌ سالار عشق» جزو آثار شخصی مازیار شاهی و نوازندگی در آلبوم‌های «وطنم ایران»، «یادواره عارف»، «سایه جان» و «هنر گام زمان» در گروه «شیدا» محمدرضا لطفی بخشی از فعالیت‌های هنری وی هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید