تاکید بر نظارت غیرمستقیم والدین بر فرزندان

    کد خبر :159966

مشاور امور فرهنگی و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر بر نظارت غیر مستقیم والدین بر فرزندان خود تاکید کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر؛ “حجت الاسلام ناصر نقویان” در جلسه کمیته توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم‌نهاد ستاد مبارزه با مواد مخدر که در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه برگزار شد، گفت: همانطور که باید مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) پیگیری شود، باید مطالبات مردم نیز پیگیری و حل شوند؛ چرا که مردم و کودکان این مرز و بوم میراث‌دار نظام هستند و این نظام برای آنها است.

وی بر کنترل فرزند توسط والدین‌ تاکید کرد و افزود: هر چقدر کودکان تحت آموزش‌های مهارت‌های زندگی باشند اما اگر در خانه‌ و با تجهیزات وسایل الکترونیکی تنها باشند، خواه ناخواه به سمت ناهنجاری کشانده می‌شوند، لذا والدین باید بر فرزندانشان کنترل و نظارت‌ غیر مستقیمی داشته باشند.

مشاور امور فرهنگی و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد گفت: برای پیشگیری از اعتیاد در جامعه باید نهاد خانواده تقویت شود، در این صورت از بروز بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی جلوگیری خواهد شد.

گفتنی است در این جلسه نمایندگانی از دستگاه‌های عضو کمیته حضور داشتند و به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید