روسای انجمن های وزنه برداری و پزشکی منصوب شدند

  • ورزشی
  • سه شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶ ۱۱:۳۴
    کد خبر :159720

محمدرضا دهخدا رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی طی احکامی جداگانه روسای انجمن های وزنه برداری و پزشکی این فدراسیون را منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی از سوی محمدرضا دهخدا رئیس فدراسیون طی احکامی جداگانه روسای انجمن های وزنه برداری و پزشکی منصوب شدند.

بنابراین گزارش سجاد انوشیروانی به عنوان رئیس انجمن وزنه برداری منصوب شد. انوشیروانی عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی می باشد و دارای دکترا تربیت بدنی در گرایش فیزیولوژی ورزشی بوده و پیش از این عضو تیم ملی وزنه برداری و سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایرانرا در کارنامه خود دارد.

همچنین سیدمحسن رحیمی به عنوان رئیس انجمن پزشکی فدراسیون منصوب شد. رحیمی دارای مدرک دکترای تخصصی پزشکی ورزشی از دانشگاه گلاسگو انگلستان و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران می باشد.

در احکام صادره آمده است:

نظر به اهمیت و جایگاه ورزش دانشجویی و تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جناب عالی، به موجب این حکم تا تاریخ 17/12/98 به سمت رئیس انجمن فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره مندی از ظرفیت های دانشگاهی و مشارکت وهمفکری با متخصصین و کارشناسان و جلب همکاری فدراسیون ذیربط شاهد گسترش و ارتقا این رشته ورزشی در دانشگاههای کشور باشیم.

منبع:فارس

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید