نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی برگزار می شود

    کد خبر :159321

نمایشگاه بین المللی صنعت هوایی و فضایی در مرکز نمایش های هوایی تهران واقع در کیلومتر ۴ اتوبان تهران – کرج در هفتم آذرماه برگزار می شود.
مسعود قاسمی، رئیس اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران هدف از برگزاری این نمایشگاه را توسعه همکاری فعالان صنعت هوا فضای کشور در عرصه بین المللی و حرکت مطلوب در مسیر گسترش صادرات و ارتقای سطح تکنولوژی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از ۷ تا ۱۰ آذر ماه سال جاری با حضور بیش از هشتاد شرکت داخلی و خارجی برپا خواهد شد، اظهار کرد: شرکت های بین المللی حاضر در این نمایشگاه از جمله شرکت هایی هستند که به عنوان شرکای خارجی با فعالان صنعت هوا فضای بخش خصوصی ایران همکاری دارند.

قاسمی با بیان اینکه از شرکت های حاضر در نمایشگاه 60 شرکت دانش بنیان هستند، ادامه داد: هم اکنون افزون بر ۲۴۵ شرکت خصوصی درحوزه هوایی و فضایی در کشور فعالیت دارند.

وی اظهارکرد: طی سال های اخیر علیرغم تحریم ها و عدم دسترسی به تکنولوژی روز دنیا در صنعت هوا فضای کشور، پیشرفت های بسیار خوبی حاصل شده و اکنون برای ساخت بسیاری از قطعات به ویژه قطعات موتور و بدنه هواپیما از توانایی بالایی برخورداریم .

رئیس اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران گسترش روز افزون صنعت حمل و نقل هوایی در دهه اخیر را یکی از مهمترین محورهای رشد اقتصادی در کشورهای توسعه یافته و درحال توسعه عنوان کرد.

به گزارش مهر ،قاسمی گفت: برای دستیابی کشورمان به توسعه اقتصادی و اجتماعی در حد انتظار ، جابجایی سریع مردم و کالاها و در نتیجه افزایش روز افزون تقاضای بخش حمل و نقل هوایی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید