رونمایی از خودروهای هندی شرکت ماهیندرا در تهران

  • خودرو
  • دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۶ ۱۳:۲۲
    کد خبر :158898

عظيم خودرو با ماهيندرا به نمايشگاه خودرو تهران آمده و در روز ويژه خبرنگاران، از محصولات جديد اين خودروساز هندي، در شهر آفتاب رونمايي كرد.

عصرخودرو- علاالدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در مراسم رونمایی از این خودروها اظهار امیدواری کرد که این خودرو به کشورهای توسعه یافته صادر شود و گفت: در تولید این خودروها باید استاندارد حفظ و ارتقا یابد و هرچه سریع تر نسبت به داخلی سازی آن ها نیز اقدام شود.

بابک وطن خواه مدیرعامل عظیم خودرو نیز در ادامه این مراسم با اشاره به ورود ماهیندرا به 20صنعت دنیا اظهار کرد:در حال حاضر گردش مالی این شرکت حدود ١٨ میلیارد دلار است.

او ادامه داد: در قرارداد عظیم خودرو با ماهیندرا تولید همه محصولات این شرکت پیش بینی شده و بر این اساس تولید سه خودرو از سال آینده در عظیم خودرو اغاز خواهد شد.
وطن خواه افزود: از امضای قرارداد تا شروع تولید بازه ١١ ماهه خواهیم داشت و با گشایش ثبت سفارش، تعداد محدودی خودرو کامل بر اساس تعهدات وارد میشود.

رضا عظیمی رییس هیات مدیره عظیم خودرو نیز در این مراسم اظهار امیدواری کرد: که با همکاری دولت و مجلس روند تولید این خودروها به زیر ٨ ماه برسد و گفت: تولیدات جدید این شرکت در رنج قیمتی 50تا 60میلیون تومان با تیراژ هفت تا 10هزار دستگاه خواهد بود. او رنج قیمتی پیکاپ این شرکت را 80تا 90میلیون تومان عنوان و تصریح کرد: این شرکت سال ها خدمات پس از فروش سایر برندها را ارایه کرده و حال نوبت ارایه خدمات پس از فروش نشان های این شرکت است.

همچنین در بخش دیگری از این مراسم پراوین شاه، مشاور ارشد گروه ماهیندرا با بیان اینکه پیشینه تاریخی وسیع، در طی 2000 سال گذشته تعاملات بسیاری را از طریق تجارت و فرهنگ با یکدیگر داشته اند. گفت: همکاری های اقتصادی بین دو کشور طی 2 دهه گذشته همواره رو به رشد بوده، حجم معاملات تجاری بین دو کشور از مرز 9 میلیارد یورو در سال 2016 عبور کرده است.

به گفته او انتظار می رود تا با بازگشایی بندر چابهار فرصت های سرمایه گذاری دو کشور روز به روز افزایش یابد. از آنجایی که اقتصاد های ایران و هند به طور وسیعی مکمل یکدیگر هستند، همچنان فرصت های بسیار و بالقوه ای جهت همکاری های بین دو کشوروجود دارد. از این رو شرکت ماهیندرا تصمیم دارد تا با نگرشی مثبت به بازار ایران ورود پیدا کند.

پراوین شاه با بیان اینکه در این فرصت اخرین نسخه از محصولات خود شامل XUV500 بنزینی با گیر بکس اتوماتیک و برترین تکنولوژی ها و امکانات رفاهی و مشخصات فنی متناسب با هر نوع از جاده ها، KUV100 بنزینی با طراحی کم نظیر و جسورانه یک Compact SUV و نسل جدید وانت های دیزلی توربو شارژ با گیربکس دستی 6 دنده ای و قابلیت بکسل 2.5 تنی را رونمایی کردیم.

اوا ادامه داد: مفتخریم که با شرکت توسعه صنایع تولیدی عظیم خودرو در ایران همکاری بلند مدت خود را آغاز کرده ایم. صنعتی با تولید بیش از یک میلیون خودرو در سال بدون شک یک حرکت استراتژیک برای ماهیندرا بوده تا محصولات جهانی خود را به بازار ایران عرضه کند.

مشاور ارشد گروه ماهیندرا همچنین با اشاره به اینکه در طی ماه های گذشته و پس از بررسی های ما در بازار ایران محصولاتی را عرضه خواهیم کرد که مطابق با استاندارد ها و مقررات این کشور تهیه شده اند اظهارکرد: فروش محصولات فوق الذکر از ژوییه 2018 به بعد آغاز خواهد شد و همواره با شرکت عظیم خودرو در تلاش جهت آغاز تولید این محصولات با عمق ساخت داخل بالا در ایران هستیم.

گفتنی است ماهیندرا شرکتی است با حضور در بیش از 100 کشور و با دارا بودن بیش از 200.000 پرسنل در سراسر جهان. در 20 زمینه صنعتی مکمل اقتصاد های مدرن موفق به کسب درآمدی بالغ بر 19 بیلیون دلار شده است به طوریکه 50% در آمد ذکر شده حاصل از فعالیت ها در خارج از خاک هند است.

همچنین در بازار های صادراتی خودرو، شرکت ماهیندرا سالانه 40000 دستگاه در بازارهایی نظیر آفریقای جنوبی، جنوب آسیا، تونس، استرالیا، نیوزیلند، ایتالیا، آمریکای لاتین شامل شیلی و پرو، فیلیپین و تایوان صادر می کند.

گروه ماهیندرا همچنین به عنوان تنها شرکت فعال در زمینه تولید انواع خودروهای برقی شامل سواری وتجاری سبک در هند شناخته می شود. ما همچنین درمسابقه های فرمول 1 با خودرو های خود شرکت می کنیم.

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید