عاشوری: از وقت کُشی بدم می‌آید/ گل‌هایم حاصل تلاش کل تیم است

  • ورزشی
  • دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۶ ۱۲:۲۲
    کد خبر :158816

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: از وقت کشی بدم می‌آید و در دقیقه 90 هم که تعویض شدم به سرعت بیرون آمدم.
علی‌اصغر عاشوری در فصل جاری جز مؤثرترین بازیکنان فولاد خوزستان بوده است. او با به ثمر رساندن 4 گل، دادن دو پاس گل مستقیم و طراحی چندین گل دیگر به عنوان هافبک هجومی نقش زیادی در موفقیت‌های این تیم داشته است‌.

عاشوری در بازی مقابل ذوب‌اهن هم گلی 3 امتیازی وارد دروازه حریف کرد.

هافبک فولاد خوزستان در مورد این پیروزی‌‌ صحبت‌های زیر را مطرح کرد.

خوشبختانه از تیم‌های بالای جدولی عقب نماندیم

عاشوری در مورد پیروزی مقابل ذوب‌آهن گفت: بازی خوبی مقابل ذوب‌آهن انجام دادیم آنها تیم بسیار بزرگی هستند که از امتیاز میزبانی، حضور هواداران و شرایط آب و هوایی استفاده می‌کردند، خدا را شکر بازی خوبی کردیم و توانستیم به پیروزی برسیم. خوشبختانه از تیم‌های بالای جدولی عقب نماندیم.

فکر می‌کردم پنالتی گل شود

وی در مورد گلی که به ثمر رساند، تصریح کرد: این گل را روی ریباند پنالتی که رحیم زهیوی زد به ثمر رساندم فکر می‌کردم پنالتی گل شو‌د، اما با این وجود توپ را تعقیب کردم و توانستم گل برتری تیم را به ثمر برسانم.

گل‌هایم حاصل تلاش کل تیم است

هافبک فولاد خوزستان در مورد اینکه با 4 گل زده و 2 پاس گل از مؤثرترین بازیکنان تیم‌اش است، خاطرنشان کرد: این گل‌ها حاصل تلاش و کوشش بازیکنان تیم است، هر گلی که به ثمر می‌رسد با تلاش کل اعضای تیم بوده است، خدا را شکر توانستم از توپ‌هایی که در اختیارم قرار می‌گیرد استفاده کنم و حاصل تلاش بازیکنان را به ثمر بنشانم.

امسال رو به جلو بازی می‌کنم

عاشوری در مورد اینکه در لیگ امسال بسیار گلزن‌تر از قبل نشان داده است،‌عنوان کرد: امسال یک خط جلو آمدم سال قبل در استقلال خوزستان در پست هافبک دفاعی بازی می‌کردم ولی امسال هافبک نفوذی هستم البته در دو بازی به عنوان هافبک دفاعی به میدان رفتم در کل امسال رو به جلوتر کار می‌کنم و همین مسئله باعث شده بیشتر بتوانم گلزنی کنم.

از وقت‌کشی بدم می‌آید

هافبک فولاد در مورد اینکه پورموسوی اعلام کرد بازیکنان تیمش در پایان بازی کمی وقت‌کشی کردند در حالی که او بارها تأکید کرده چنین کاری انجام نشود، اظهار داشت: خیر، من به شخصه چنین کاری انجام ندادم اتفاقاً در دقیقه 90که از زمین مسابقه تعویض شدم به سرعت به بیرون آمدم چرا که از وقت‌کشی خیلی بدم می‌آید چه بخواهیم خودمان این کار را انجام دهیم از آن بدم می‌آید.

بازی به بازی پیش می‌رویم

وی در مورد اینکه آیا فولاد می‌تواند مدعی قهرمانی و کسب سهمیه باشد، گفت: تمام سعی و تلاشمان را می‌کنیم تا هر بازی بهترین عملکرد را داشته باشیم بازیکنان ما چیزی کم نمی‌گذارند در هر باری ما به دنبال کسب هر سه امتیاز هستیم و فعلاً بازی به بازی پیش می‌رویم در حال حاضر دیدار سختی مقابل سپیدرود داریم. در لیگ امسال شرایط بسیار سخت شده است و مثل سال‌های قبل نیست که برخی بازی‌ها از پیش برنده مشخص باشد. بسیار از تیم‌ها یقه‌گیری می‌کنند و واقعاً‌ کار سخت شده است. فکر می‌کنم تا روزهای پایانی هیچ چیزی مشخص نباشد.

خوشبختانه مشکل مالی نداریم

وی در مورد وضعیت مالی باشگاه فولاد خوزستان گفت: خوشبختانه امسال شرایط خوب است و مشکل مالی تا به الان نداشتیم.

امیدوارم مالک جدید استقلال خوزستان طلب ما را بدهد

عاشوری در رابطه با طلبی که از استقلال خوزستان دارد و اینکه مالک جدید اقدامی در این رابطه می‌کند،‌عنوان کرد: به مالک جدید باشگاه استقلال خوزستان تبریک می‌گویم و برای وی آرزوی موفقیت دارم امیدوارم او طلب‌های ما را بدهد.

انتظارات از ما بالا رفته است

وی در رابطه با دیدار هفته چهاردهم تیمش مقابل سپیدرود رشت عنوان کرد: بازی بسیار سختی در پیش داریم در این مسابقه میزبان هستیم و هوادارانمان به ورزشگاه می‌آیند با توجه به دو پیروزی اخیر انتظارات از ما بالا رفته و سپیدرود هم حریف بسیار سرسختی است. امیدوارم بتوانیم در بازی با سپیدرود هر سه امتیاز را کسب کنیم.

منبع:فارس

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید