شاهکار عجیب اعضای شورای شهر تهران

ژست «خشونت علیه زنان» با روبان اشتباهی

    کد خبر :158796

اعضای شورای شهر تهران روز گذشته برای حمایت از پویش ممنوعیت علیه زنان روبان نارنجی بر سینه زدند، غافل از اینکه این روبان حمایت از حیوانات است.

به گزارش  تسنیم، اعضای شورای شهر در جلسه بیست و چهارم شورا در حمایت از 25 نوامبر با نصب روبان‌های نارنجی به سینه‌هایشان از این کمپین حمایت کردند در حالی که حتی زحمت یک جست‌وجوی ساده در فضای اینترنت را هم به خود نداده بودند و از روبان اشتباهی که نماد فعالیت‌های غیر از حمایت از زنان از جمله کمپین حمایت از حیوانات، کمپین مبارزه با خودآزاری، انقلاب نارنجی اوکراین، مخالفان زندان گوانتانامو و مخالفت با نژادپرستی است استفاده کردند.

این ابتکار که به همت زنان شورای شهر انجام شده بود در حالی بود که الهام فخاری حتی تذکر پیش از دستور خود را که برای بیان مشکلات شهر و شهروندان در نظر گرفته شده به بیان نطقی در حمایت از ممنوعیت خشونت زنان اختصاص داد به گونه‌ای که داد ریاست شورا را نیز در پی داشت و محسن هاشمی به بیان اینکه این تذکر ربطی به امور شهر ندارد از اعضا خواست زین پس قبل از قرائت تذکر، متن مکتوب آن را به هیات رئیسه ارائه دهند!

حمایت از زنان همواره جزء دغدغه‌های همه فعالان رسانه ای و مردم بوده است اما جالب است که اعضای شورا شهر در حالی ژست غلط حمایت از زنان به خود می‌گیرند که زحمت یک جست‌وجوی ساده را نیز به خود نداد و اشتباهی از نماد حمایت از حیوانات برای ممنوعیت علیه خشونت زنان استفاده کردند.

اعضای شورای شهر یادشان رفته بود که در کل برای حمایت از زنان، روبان رنگ دیگری استفاده می‌شود!

به گزارش تسنیم، حمایت از زنان، حمایت از حیوانات، حمایت از پویش ممنوعیت خشونت علیه همه افراد به خصوص زنان به نوبه خود امری پسندیده است اما نه اینکه همه این موارد با یکدیگر مخلوط شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید