دو کودک در منطقه سیلاب کلوار غرق شدند

  • حوادث
  • دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۶ ۱۱:۲۲
    کد خبر :158686

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از غرق شدن دو کودک 3ساله و 4 و نیم ساله در منطقه سیلاب کلوار (لوداب) خبر داد و گفت: این غرق‌شدگی، یک کودک را به کام مرگ برد و دیگری را روانه بیمارستان کرد.

فارس: به نقل از روابط عمومی اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد، جلال پوران‌فرد با بیان اینکه این غرق شدگی امروز(یکشنبه) 5 آذر96 ساعت13و14دقیقه به وقوع پیوست، گفت: متاسفانه این غرق شدگی یک کودک را به کام مرگ و دیگری را روانه بیمارستان کرد.

وی افزود: در پی اعلام این خبر، فورا یک دستگاه آمبولانس از منطقه مارگون به محل اعزام شد.

رئیس اورژانس 115 مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کودک غرق شده که توسط ماشین شخصی به درمانگاه(بونه پهن) انتقال داده شده بود، توسط آمبولانس 115 به سمت مرکز درمانی اعزام و در طول مسیر با توجه به وضعیت وخیم مصدوم در ساعت 13 و 50 دقیقه درخواست بالگرد هوایی شد.

پوران‌فرد اظهار داشت: کودک غرق شده ای که توسط بالگرد انتقال داده شد، سطح هوشیاری پایینی داشته و در مسیر دچار تشنج شدکه توسط تکنسین بالگرد اقدامات درمانی لازم، مانیتورینگ و اکسیژن درمانی انجام و بیمار، به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال یافت.

وی تصریح کرد: براساس اطلاعات دریافتی از دو کودک غرق شده، یک کودک 3ساله فوت کرد که از محل حادثه به مراکز درمانی انتقال داده نشد و گزارشی هم در این زمینه به اورژانس 115 اعلام نگردید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید