سردار نقدی: دشمنان دست از پا خطا کنند پاسخ محکمی خواهند گرفت

  • سیاسی
  • دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۶ ۹:۰۸
    کد خبر :158482

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان دست از پا خطا کنند پاسخ محکمی خواهند گرفت.

سردار محمدرضا نقدی با اشاره به آینده گروهک تروریستی داعش اظهار کرد: تصمیم گیرنده در مورد داعش خود آن‌ها نیستند بلکه سیستم اطلاعاتی آمریکا تصمیم می‌گیرد؛ ممکن است به عملیات‌های تروریستی در نقاطی از دنیا بپردازند و یا نام خود را عوض کرده در نقطه دیگر از دنیا جمع شود و اقداماتی را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه داعش یکی از شاخه‌های تروریستی سازمان اطلاعات آمریکاست و تدبیر در مورد آینده داعش با مرکز اطلاعاتی آمریکا خواهد بود؛ تاکید کرد: هر کجا که مستکبران علیه اسلام و بسیج کاری را انجام دادند این شجره طیبه شاخه و جوانه جدیدی را زد و عرصه به آن‌ها تنگ‌تر شد.

به گزارش افکارنیوز، معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمنان باید از این موضوع عبرت بگیرند؛ اظهار کرد: آمریکا وقتی به لبنان نفوذ کرد، حزب‌الله تشکیل شد؛ خواستند سوریه را به هم زدند که نیروهای دفاع وطنی به میدان آمدند و همچنین حشدالشعبی در عراق و انصارالله در یمن به وجود آمد؛ هر کاری را بخواهند انجام دهند نتیجه آن این گونه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام و مستکبران اگر دست از پا خطا کنند اتفاقات بزرگ و سرنوشت‌سازی در دنیا خواهد افتاد چرا که امت اسلام امت گذشته نیست و بیدار شده‌ است و جواب دندان‌شکن و محکمی به ظلم ظالمان خواهد داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید