سفر سه روزه سفیر کره جنوبی به مازندران

    کد خبر :158041

مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه در مازندران، از سفر سه روزه سفیر کره جنوبی در راس هیاتی به استان خبر داد.

نوروزی درون کلایی با بیان اینکه سفیر کره جنوبی با هیاتی متشکل از وابسته بازرگانی و کارشناس کنسولی سفارت عصر دوشنبه 6آذرماه به استان مازندران سفر خواهد کرد، گفت: دیدار با استاندار، شرکت در همایش فعالان اقتصادی، سخنرانی در دانشگاه مازندران و نیز بازدید از مراکز تولیدی و صنعتی از برنامه های سفیر کره جنوبی در این سفر است.

به گفته وی، بازدید از مجتمع پرورش ماهیان خاویاری قره برون شهرستان جویبار، بازدید از شرکت تولیدی فرش ساوین، حضور در نمایشگاه صنعت ساختمان در شهرستان بابل (دانشگاه نوشیروانی) و شرکت در نشست با فعالان اقتصادی استان از برنامه های سه شنبه این هیات است.

رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در مازندران ادامه داد: سفیر کره جنوبی روز چهارشنبه پس از سخنرانی در دانشگاه مازندران پیرامون روابط ایران و کره جنوبی از واحد پروش گل و گیاه ارگانیک رویش طبرستان و نیز شرکت خزر الکتریک شهرک صنعتی بابکان بازدید و سپس مازندران را به مقصد تهران ترک خواهند کرد.

در گفت‌وگو با ایسنانوروزی با بیان اینکه امیدوارم بخش خصوصی استان بهره برداری مناسبی از این سفر داشته باشد، گفت: افزایش سفر مقامات کشورهای مورد نظر به استان در دستور کار نمایندگی وزارت امور خارجه قرار دارد تا بتوانیم با استفاده از این ظرفیت سازی برای رونق اقتصادی استان مثمرثمر باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید