نصب سردیس خسرو شکیبایی در شهرک غزالی

    کد خبر :157933

قرار است پس از رونمایی سردیس‌های پنج هنرمند سریال «هزاردستان» در شهرک‌های تلویزیونی «غزالی»، مجسمه‌های چهره‌های هنری دیگری همچون منوچهر اسماعیلی و خسرو شکیبایی نیز ساخته شود.

سینما سینما: کمال فیض‌آبادی مدیر شهرک‌های تلویزیونی «غزالی» گفت: پس از رونمایی سردیس‌های پنج هنرمند سریال «هزاردستان»، سردیس‌های هنرمندان دیگری همچون خسرو شکیبایی، منوچهر اسماعیلی، امین تارخ، عبدالله اسکندری (چهره‌پرداز) و مجید میرفخرایی (طراح صحنه) نیز ساخته می‌شود.

هم‌اکنون سردیس‌های جمشید مشایخی، عزت‌الله انتظامی، محمدعلی کشاورز، علی نصیریان و زنده‌یاد داوود رشیدی در حال آماده‌سازی است که به‌زودی در ستون‌هایی در شهرک نصب خواهند شد.

او ادامه داد: از نخستین روزی که در شهرک‌های تلویزیونی و سینمایی «غزالی» آغاز به کار کردم، قرار بر این بود که از بزرگان عرصه هنر، سینما و تلویزیون یاد کنیم. در همین راستا از بازیگران اصلی سریال «هزاردستان» شروع کردیم و قرار است این مسیر ادامه داشته باشد.

مدیر شهرک‌های تلویزیونی «غزالی» درباره زمان رونمایی از این سردیس‌ها، گفت: قرار است رییس سازمان صداوسیما به زودی از شهرک‌های تلویزیونی بازدید کنند و به همین خاطر در حال برنامه‌ریزی هستیم که با حضور ایشان در مراسمی از این سردیس‌ها رونمایی شود. در صورتی که این اتفاق نیفتاد تلاش می‌کنیم تا از حضور آقایان میرباقری (معاون سیما) و آقای شعبان‌پور بهره‌مند شویم. همچنین از آقایان جمشید مشایخی، عزت‌الله انتظامی، محمدعلی کشاورز، علی نصیریان دعوت خواهیم کرد تا در این مراسم حضور داشته باشند.

فیض‌آبادی همچنین با اشاره به پروژه‌های جدیدی که قرار است در شهرک غزالی شاخته شود، اظهار کرد: هم اکنون مجموعه «حکایت‌های کمال» به کارگردانی قدرت‌الله صلح میرزایی در حال آماده‌سازی است تا به‌زودی به مجموعه شهرک اضافه شود. همچنین سریال «نفوذ» به کارگردانی جواد شمقدری قرار است به جمع شهرک بپیوندد که این پروژه دو لوکیشن ماندگار «خیابان طالقانی» و «سفارت آمریکا» را نیز به مجموعه لوکیشن‌ها اضافه می‌کند.

او با بیان اینکه «خوشبختانه تعداد پروژه‌هایی که با شهرک‌های تلویزیونی غزالی فعالیت می‌کنند» افزایش یافته است، یادآور شد: هم‌اکنون عوامل سریال «ایران‌دخت» یا «ایران بیدار» درباره ستارخان که قرار است در بهمن‌ ماه روی آنتن برود در شهرک حضور دارند. آقای حسن هدایت نیز که کارگردانی سریالی برای مرکز خرم‌آباد را بر عهده دارند، این روزها با گروه خود در شهرک مشغول به کار هستند. عوامل مجموعه «شهرزاد» نیز در رفت و آمد هستند.

فیض‌آبادی پروژه‌های «سر سفره خدا»، «یک گله‌ جا»، «سوغات جنگل»، «خانواده امید»، «مسابقه ۳*۷»، «دستپخت‌های خودمانی» و «خاطرات محله ما» را از دیگر پروژه‌های حاضر در شهرک‌های تلویزیونی برشمرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید