ماجرای کانکس های اهدایی رادیولوژیست ها به زلزله زدگان

    کد خبر :157739

نماینده انجمن رادیولوژی استان البرز، از اهدای ۴۰ کانکس به مردم مناطق زلزله زده استان کرمانشاه خبر داد.
به دنبال وقوع زلزله در استان کرمانشاه، هموطنان در اقصی نقاط کشور تلاش کرده اند به یاری زلزله زدگان بشتابند. از همین رو، هر نهاد و سازمانی به فراخور امکاناتی که در توان دارد، نسبت به ارسال هدایای نقدی و غیر نقدی به مناطق زلزله زده اقدام کرده است.

سروش گودرزی نماینده انجمن رادیولوژی استان البرز، در گفتگو با مهر، ماجرای کانکس های اهدایی را اینگونه روایت کرد.

وی گفت: هفته گذشته که تعداد ۱۳ کانکس اهدایی را با ۵ تریلی به روستای دهجامی از توابع شهرستان دالاهو می بردیم، یکی از مقامات دولتی نیز حضور داشت.

گودرزی افزود: مردم منطقه فقط متقاضی کانکس بودند و می گفتند که سایر نیازهای آنها به حد کافی موجود است. از همین رو، وقتی متوجه شدند که هدایای رادیولوژیست های البرز، کانکس است، خیلی خوشحال شدند.

وی ادامه داد: این موضوع سبب شد که مسئولان دولتی از ما بخواهند کانکس های اهدایی را به آنها تحویل بدهیم تا آنها کار توزیع را انجام دهند.

نماینده انجمن رادیولوژی استان البرز در کرمانشاه با عنوان این مطلب که در حال حاضر ۴۰ کانکس توسط رادیولوژیست های استان آماده تحویل به مردم مناطق زلزله زده کرمانشاه است، گفت: کانکس های اهدایی به تدریج توسط تریلی ها به این مناطق ارسال می شود. امیدواریم با این کار، توانسته باشیم به مردم این منطقه خدمتی کرده باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید