عضو هیئت رئیسه مجلس خبر داد،

تایید نظر مجلس در مورد نظارت سازمان استاندارد بر خدمات سلامت از سوی مجمع تشخیص مصلحت

    کد خبر :157079

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که نظر مجلس در مورد نظارت سازمان استاندارد بر خدمات سلامت از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام تایید شد.

غلامرضا کاتب در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام موضوع اختلافی مجلس و شورای نگهبان پیرامون ماده ۳ طرح تقویت و توسعه نظام استاندارد بررسی شد و نظر مجلس شورای اسلامی مورد تایید قرار گرفت.

وی افزود : طبق ماده ۳ طرح تقویت و توسعه نظام استاندارد سیاستگذاری، نظارت و هدایت نظام استاندارد در حوزه کالا و خدمات پزشکی هم بر عهده سازمان استاندارد خواهد بود.

کاتب ادامه داد : مجلس در این طرح سازمان استاندارد را متولی نظارت بر کالا و خدمات صادراتی و وارداتی اعم از حوزه سلامت و پزشکی تعیین کرده بود که پس از ایراد شورای نگهبان و تصویب مجدد این ماده در صحن علنی مجلس موضوع به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع و پس از بحث و بررسی های لازم امروز نظر مجلس در صحن علنی این مجمع تصویب شد.

این عضو هیئت رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: بر اساس این ماده قانونی از این پس سازمان استاندارد بر کلیه کالاهای وارداتی و صادراتی حوزه سلامت نیز نظارت خواهد کرد و متولی این امر خواهد بود.

وی در پایان افزود: سازمان استاندارد همچنین تنها مرجع رسمی اعطای نشان حلال نیز خواهد بو

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید