با اپلیکیشن PinDrive به صورت واقعیت افزوده جای پارک اتومبیلتان را پیدا کنید

    کد خبر :156808

اپلیکیشن PinDrive به کاربران آیفون اجازه می‌دهد تا به صورت واقعیت افزوده بتوانند جای پارک اتومبیل خود را در دنیای واقعی پیدا کنند. این اپلیکیشن تنها با آیفون هایی کار می‌کند که با ARKit‌ اپل سازگارند.

همراه با پکیج ARKit اپل که تنها مدت زمان کوتاهی از عمومی‌سازی آن می‌گذرد، ما شاهد عرضه‌ی اپلیکیشن‌های مختلفی از سوی توسعه دهندگان هستیم که لذت تجربه‌ی استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده را در اختیار کاربران گوشی های آیفون قرار می‌دهند. واقعیت افزوده، در واقع تکنولوژی است که به شما اجازه می‌دهد تا با استفاده از دوربین و نمایشگر گوشیتان اجسام سه بعدی را در دنیای واقعی خود قرار دهید و آن‌ها را از نمایشگر تماشا کنید.

همراه با این تکنولوژی جدید ما بازی‌ها، خط‌کش‌های مجازی، نمایشگاهی از برج‌ها، دستیاران خرید مبلمان و بسیاری از اپلیکیشن های دیگر را نیز مشاهده کردیم. حال اپلیکیشن PinDrive را نیز باید به این لیست اضافه کنیم. به لطف این برنامه شما می‌توانید به صورت واقعیت افزوده جای پارک اتومبیلتان را پیدا کنید. بنابراین حالا آیفون شما یک دستیار هوشمند در اختیار شما قرار خواهد گذاشت تا بتوانید خودروتان را با دوربین گوشی پیدا کنید.

شما اتومبیلتان را پارک می‌کنید، از آن چند قدم فاصله می‌گیرید، سپس وارد اپلیکیشن PinDrive می‌شوید، زمانی که اتومبیلتان را بر روی صفحه نمایش دیدید کافیست تا جای آن را روی صفحه سنجاق کنید. سپس، زمانی که شما قصد داشتید به دنبال جای پارک اتومبیلتان بگردید وارد اپلیکیشن PinDrive می‌شوید و با استفاده از دوربین گوشی در دنیای واقعی به دنبال آن می‌گردید. هر جا که اتومبیل شما پارک شده باشد، یک دایره‌ی آبی رنگ با کلمه‌ی P در بالای آن ظاهر خواهد شد. به همین راحتی این دستیار به شما کمک کرد تا به سمت اتومبیلتان بروید.

بدیهی است که پیش از این نیز دستیاران پارک به جز اپلیکیشن PinDrive وجود داشت و پس از این نیز منتشر خواهند شد، اما آن‌ها همگی از نقشه‌های 2 بعدی و سه بعدی همراه با جی پی اس گوشی شما استفاده می‌کردند. حال استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده برای این کار می‌تواند تجربه‌ی جدید و متفاوتی را برای شما به همراه داشته باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید