جزييات پرونده زمین خوار فراری در دماوند

    کد خبر :156154

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند گفت: فرد کلاهبرداری که اقدام به زمین خواری و فروش مال غیر می‌کرد پس از ده سال شناسایی و دستگیر شد.

خبرگزاری میزان: حسن ابراهیمی بسابی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند از دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای پس از ده سال خبر داد و گفت: فرد کلاهبرداری که اقدام به زمین خواری و فروش مال غیر می‌کرد پس از ده سال شناسایی و دستگیر شد.

وی گفت: این فرد حدود ۵۰ فقره پرونده در دستگاه قضایی دارد که برای برخی از آنها حکم قطعی صادر شده است.

این مقام قضایی بیان کرد: این فرد در مدت متواری بودن خود با عناوین متعدد و روش‌های مختلف اقدام به کلاهبرداری و فروش مال مردم می‌کرده است.

ابراهیمی در رابطه با دستگیری این فرد گفت: با توجه به این که مشاهده کردیم بسیاری از پرونده‌های موجود در اجرای احکام مربوط به این فرد است دستورات ویژه صادر کرده و به و به صورت شبانه ورزی پیگیر پرونده بودیم که نهایتا با اقدامات اطلاعاتی و امنیتی این فرد شناسایی و دستگیر شد.

دادستان دماوند در پایان گفت: میزان تصرفات این فرد تاکنون حدود ۵۰ هکتار برآورد شده است که معادل ریالی آن چیزی حدود ۵۰ میلیارد تومان می‌شود.

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. امراله مهماندوست گفت:

    دو نوع زمین خوار در کشور ایران وجود دارد ۱- یکی شخص یا اشخاصی که نتواند یا نتوانند به موقع و به اندازه رشوه خود را به کارکنان (الف – اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان … ب – اداره اجازه برداشت آب از زیر زمین در شهرستان … پ – اداره واگذاری زمین برای توسعه کشاورزی در شهرستان … ت – اداره ثبت اسناد املاک در شهرستان … بپردازد یا بپردازند ۲- یکی شخص یا اشخاصی که نتواند یا نتوانند به موقع و به اندازه رشوه خود را به الف – اداره شهرسازی شهرستان … ب – اداره روستا سازی شهرستان … پ – اداره ثبت اسناد املاک شهرستان …بپردازد یا بپردازند این شخص یا اشخاص از طرف مراجع مربوطه به عنوان زمین خوار به اداره دادگستری شهرستان … معرفی می شوند تا درس عبرتی شوند برای ملت بزرگ ایران

دیدگاهتان را بنویسید