معدوم سازی 3 تُن گوشت فاسد در بندرانزلی

    کد خبر :155614

رئیس شبکه دامپزشکی بندرانزلی از کشف و معدوم سازی سه هزار و ۱۲۲ کیلوگرم انواع گوشت قرمز ، سفید و ماهی فاسد شده طی هشت ماهه نخست سال جاری در این شهرستان خبرداد.

خبرگزاری مهر: علی رسولی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سه هزار و ۱۲۲ کیلوگرم انواع گوشت قرمز، سفید و ماهی فاسد شده طی هشت ماهه نخست سال جاری در این شهرستان کشف و معدوم سازی شد.

وی با بیان اینکه این مقدار کشف از هزار و ۳۱۹ مورد بازرسی از این مراکز توزیع و عرضه فرآورده های دامی در شهرستان انزلی است، افزود: در همین راستا ۱۲ تن از متخلفان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس شبکه دامپزشکی انزلی خاطرنشان کرد: در هشت ماهه نخست سال جاری ۲۷۰ تُن ترخیص واردات نهاده های دامی در شهرستان انزلی نیز صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه واکسیناسوین دام ها در شش هزار و ۵۰۰ نوبت صورت گرفته است، گفت: در ۴۴ واحد مرغداری گوشتی بیش از ۲ میلیون و ۹۹۶ هزار قطعه جوجه ریزی شده است.

وی همچنین از شهروندان خواست در صورت مواجهه با هر گونه تخلف و موارد مشکوک از سوی مراکز عرضه فرآورده های دامی، مراتب را هر چه سریع تر به شبکه دامپزشکی این شهرستان اطلاع دهند تا در اسرع وقت با افراد متخلف برخورد قانونی صورت پذیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید