محجوب با پیروزی آغاز کرد/ راه یابی جواد به یک چهارم نهایی

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۶ ۱۴:۲۷
    کد خبر :151496

جوادمحجوب نماینده وزنه 100+ کیلوگرم تیم ملی جودو کشورمان در نخستین مبارزه خود نماینده آلمان را شکست داد و به یک چهارم نهایی راه یافت.

آخرین مرحله رقابت‌های جودو گرند پری در سال 2017 از روز (جمعه) 26 آذرماه آغاز شده و تا امروز(یک‌شنبه) این رقابت‌ها به میزبانی کشور هلند پیگیری خواهد شد.

امروز جواد محجوب در جدول وزن 100+کیلوگرم و در حضور 12جودوکار مقابل جودوکار آلمانی به میدان می رود و با شکست نخستین حریف خود به یک چهارم نهایی راه یافت. محجوب در دومین دیدار به مصاف نماینده هلند رفت.

امروز در آخرین روز از این مسابقات رامین صفویه در منهای 100کیلوگرم ابتدا به مصاف جودوکاری از کشور بلغارستان را رفت و در نخستین مبارزه شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. در این وزن 14 جودوکار حضور دارند.

اما روز گذشته(شنبه) در وزن ۸۱- کیلوگرم سعید مولایی پس از استراحت در دور نخست مقابل “ژائو مارتینو” از پرتغال به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. مولایی با شکست مقابل حریفی از بلژیک از رسیدن به مرحله نیمه نهایی جودو گرندپری هلند بازماند و راهی گروه بازنده ها شد. مولایی در گروه بازنده‌ها ابتدا نماینده گرجستان را شکست داد و پس از آن برای رسیدن به مدال برنز به مصاف “فراکدیویت” نماینده هلند رفت و با شکست این جودوکار به مدال برنز دست یافت.

و همچنین در جدول 29 نفره وزن 73- کیلوگرم مهدی فتحی پور ابتدا به مصاف جودوکاری از کشور میزبان رفت و با شکست نخستین حریف خود به مرحله بعدی راه یافت. فتحی پور در دومین مبارزه خود مقابل نماینده مغولستان شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

به گزارش فارس، روز(جمعه) در نخستین روز از این رقابت‌ها، محمدرشنونژاد در وزن ۶۰- کیلوگرم و قاسم نوری زاده در وزن ۶۶- کیلوگرم از دور رقابت ها کنار رفتند.

تیم ملی جودو با هدایت محمد منصوری و ذکریا راهی این رقابت‌ها شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید