پایان یافتن عملیات امداد در آینده نزدیک با تقسیم کار بین ارتش و سپاه

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ ۱۲:۰۸
    کد خبر :149407

معاون هماهنگ‌‌کننده نیروی زمینی سپاه ابراز امیدواری کرد که با تقسیم کار انجام شده بین سپاه و ارتش، عملیات امداد و خدمت‌رسانی در آینده‌ای نه چندان دور پایان‌ یابد.

سردار سرتیپ پاسدار علی‌اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه ضمن عرض تسلیت مجدد به بازماندگان حادثه و با اشاره به آخرین اقدامات امدادی و خدمت‌رسانی سپاه در مناطق زلزله‌زده غرب کشور، اظهار داشت: نیروی زمینی سپاه و به‌ویژه بهداری این نیرو از اولین ساعات وقوع زلزله در محل حادثه حضور یافته و عملیات امداد و خدمت‌رسانی به مردم را آغاز کردند.

وی با اشاره به کمک‌های درمانی گسترده نیروی زمینی برای حل مشکلات مصدومان زلزله غرب کشور، افزود: تاکنون 6 بیمارستان صحرایی در کرمانشاه، اسلام‌آباد، جوانرود، ازگله و سرپل ذهاب برای کمک به زلزله‌زدگان مستقر شده‌اند و به‌طور منسجم در حال امدادرسانی به هموطنان عزیزمان هستند.

 

به گزارش تسنیم،معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه در حال حاضر صدها کادر درمانی این نیرو در حال مشارکت و نقش‌آفرینی برای کمک به آسیب‌دیدگان فعال هستند، خاطرنشان کرد: کادر درمانی سپاه با انگیزه بالا برای حل مشکل مجروحان به صورت پیوسته مشغول فعالیت هستند و امیدواریم این فعالیت‌ها بتواند بخشی از رنج و اندوه هموطنان عزیز آسیب‌دیده در زلزله غرب کشور را التیام دهد.

سردار پورجمشیدیان با اشاره به استقرار بیمارستان‌های تخصصی و سیار سپاه در منطقه، یادآور شد: بزرگترین مرکز سی‌تی‌اسکن نیز در منطقه غرب کشور اخیرا از سوی سپاه دایر شده و هدف از آن خدمت‌رسانی تخصصی به هموطنان عزیزمان در منطقه را در دستورکار خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه تاکنون صدها نفر در بیمارستان‌های سپاه در منطقه غرب کشور درمان شده‌اند و کار خدمت‌رسانی نیز با جدیت و مراقبت ادامه دارد، گفت: کادر درمانی نیروی زمینی سپاه نقش‌آفرینی در صحنه امدادرسانی به هموطنان عزیزمان را یک فریضه مقدس می‌دانند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه با اشاره به نقش محوری بیمارستان امام حسین(ع) در ارائه خدمات درمانی به مصدومین و مجروحین حادثه تأکید کرد: تاکنون بیش از هزار تن از هموطنان عزیزمان صرفا در این بیمارستان تحت مداوا قرار گرفته‌اند.

سردار پورجمشیدیان اضافه کرد: با ابلاغ فرمانده نیروی زمینی سپاه، امید است خدمت‌رسانی به مصدومان زلزله غرب کشور با قوت و شتاب بیشتر ادامه یابد و با استقرار سِتهای بیمارستانی نیز که با دستور وی صورت گرفته است، انشاءالله روند امور درمانی مصدومان حادثه با شتاب بیشتری ادامه یابد.

وی در پایان با بیان اینکه سردار پاکپور از ساعات اولیه وقوع حادثه در منطقه حضور دارد و روند اقدامات امدادی و خدمت‌رسانی نیروی زمینی سپاه را مدیریت و راهبری می‌کند، اظهار امیدواری کرد که به یاری خداوند و با همت همه دستگاه‌ها و نهادها، با تقسیم کار انجام شده بین سپاه و ارتش، عملیات امداد و خدمت‌رسانی در آینده‌ای نه چندان دور پایان‌ یافته و با عادی شدن وضعیت منطقه، شرایط برای ادامه زندگی معمول مردم فراهم شود‌.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید