(ویدئو) رئیس جمهور وارد کرمانشاه شد

    کد خبر :147337

رییس جمهور ایران به منظور بازدید از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه وارد این استان شد.
حجت‌الاسلام حسن روحانی به منظور بازدید از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه وارد فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه شد.

رئیس دولت تدبیر و امید در بدو ورود به فرودگاه کرمانشاه گفت:‌ مردم ما امروز غمبار هستند و دچار مصیبت شد‌ه‌اند. مردم ایران و مردم کرمانشاه نیز در این شرایط هستند. امیدواریم روزهای خوش و افتتاح طرح‌ها به کرمانشاه بیاییم که همواره مرزبان خوبی برای ایران بوده‌اند.

وی با بیان اینکه آمدنم برای کرمانشاه به غیر از عرض سلام و تسلیت به خاطر حادثه زلزله‌ای است که طی آن صدها تن از هم‌وطنان ما جان باخته و هزاران نفر مجروح شدند، اظهار داشت: من به نمایندگی ملت ایران به مردم کرمانشاه تسلیت گفته و می‌گویم مردم ایران در کنار کرمانشاه هستند. هیچ ایرانی نیست که به فکر مردم کرمانشاه نباشد؛ آنهایی که عزیزان و اقوام خود را از دست داده و خانه و زندگی خود را از دست داده‌اند.

رئیس دولت تدبیر و امید ادامه داد: ما در کنار یکدیگر برای رفع معضلات همه توان خود را به کار خواهیم گرفت. در همین جا از ملت ایران و همدلی‌شان در این گونه حوادث تشکر می‌کنم.

روحانی خاطرنشان کرد:‌ مسئول اصلی اسکان مردم بنیاد مسکن است و همه مقام‌های دولتی و نظامی و همه خیرین بنیاد مسکن را کمک کنند و کار جداگانه‌ای را انجام ندهند. دولت کمک بلاعوض و وام در اختیارشان قرا دهند و مرد خودشان خانه‌هایشان را بسازند. برای مجروحین این حادثه از خداوند بزرگ تقاضای صبر می‌کنیم. دل گرمی همه مردم به رحمت خداوند است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید