چرا بهتر است آخرین پرچم‌داران گران‌قیمت را نخریم؟

    کد خبر :145294

بسیاری از تحلیلگران صنایع تلفن‌های همراه معتقدند که خرید تلفن‌های همراه گران‌قیمت و پرچم‌داران شرکت‌های بزرگ یک اشتباه و در حقیقت پرداخت هزینه‌ای بیش‌ازحد است.

به گزارش بازتاب از gizmodo، پرداخت هزینه هزار دلاری برای خرید تلفن‌های همراه هوشمند شاید چندان آسان نباشد اما سؤالی که اینجا مطرح می‌شود این است که آیا به این دستگاه‌ها نیاز داریم؟
گروهی از کارشناسان تلفن‌های همراه هوشمند معتقدند که نباید به سراغ پرچم‌داران گران‌قیمت برویم زیرا به‌غیر از قیمت بسیار بالا دلایلی برای عدم خرید این تلفن‌های همراه هوشمند وجود دارد که شاید خریداران را از تصمیمشان بازگرداند.

برای مثال این دسته از تلفن‌های همراه هوشمند قابلیت ویژه و چندان خاصی ندارند و عملکرد آنها نسبت به نسخه‌های قبلی‌شان تنها اندکی بهبود یافته است اما قیمت در نظر گرفته شده برای این دستگاه‌ها بسیار زیادتر است.

هزینه تعمیر این دستگاه‌ها بسیار بالا است و اگر آسیبی به بخش‌های مختلف آن به‌ویژه صفحه نمایش گجت یادشده برسد باید هزینه بسیاری برای تعمیر آن متقبل شد.

همچنین بسیاری از نرم‌افزارهای پرکاربرد امروزی در حال حاضر بر روی نسخه‌های نه‌چندان به‌روز دستگاه‌های هوشمند به‌راحتی اجرا می‌شوند و این امر، شما را از خرید دستگاهی به‌روز و البته گران‌قیمت بی‌نیاز می‌کند.

همچنین با نگاهی اجمالی به تلفن‌های همراه هوشمند میان‌رده متوجه می‌شویم که عملکرد، باتری، دوربین و نسخه اندروید به‌کار رفته بر روی آنها نسبت به تلفن‌های میان رده گذشته بسیار بهتر شده است و می‌توان آنها را نیز جزو گزینه‌های خریدمان در نظر بگیریم.

با این‌ حال عدم وجود قابلیت‌هایی نظیر شارژ بی‌سیم یا انیموجی در بسیاری از تلفن‌های همراه هوشمند پرچم‌دار نسل گذشته و میان رده‌ها موجب شده است که بسیاری به خرید پرچم‌دارها روی بیاورند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید