جمشیدیان: باشگاه استقلال و تاج با وجود طلب ما چطور از حل مشکلات می‌گویند؟/زنگ زدند گفتند دولت به وعده‌اش عمل نکرده است!

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ ۱۱:۱۴
    کد خبر :141632

مدافع اسبق باشگاه استقلال، گفت: با وجود طلب ما و اینکه هیچ توافقی صورت نگرفته، نمی‌دانم چطور از حل مشکلات صحبت می‌کنند؟

احمد جمشیدیان در گفت‌وگو با فارس، در مورد میزان طلبش از باشگاه استقلال و اینکه آیا با این تیم توافق کرد، گفت:‌ خیر متاسفانه توافق نکردیم. هفته قبل برای بحث مالیاتی‌ام به باشگاه رفتم. در آنجا صحبت کردیم و گفتند هفته آینده وقت می‌گذاریم تا برای رسیدگی طلب‌ها به باشگاه بیایید. این هفته تماس گرفتند و گفتند فعلا جلسه نداریم. وقتی سوال کردم، گفتند اکثر نفرات آمدند توافق نکردند. گفتند دولت قولی داده اما عملی نشده و پولی ندادند که باشگاه استقلال کاری کند. آنها گفتند دوباره تماس می‌گیریم تا برای صحبت بیایید. از آنها سوال کردم که تکلیف تیم در آسیا چه خواهد شد که گفتند خودمان هم این مسئله را نمی‌دانیم.

وی افزود: با چند بازیکن دیگر هم که در تماس هستم آنها هم این حالت را دارند. جالب اینجا است که هر روز مطلبی از مسئولان باشگاه و شخص مهدی تاج رئیس فدراسیون می‌خوانیم که می‌گویند مشکلات حل شده و توافقات صورت گرفته است. نمی‌دانم با کی توافق کردند و چه طور مشکل حل شده است؟ به نظر من خود فدراسیون نباید اجازه می‌داد مشکل به اینجا برسد. اگر روز اول که طلب 2 یا 5 میلیارد بود جلوی این مشکلات را می‌گرفتند الان وضعیت اینطور نبود. در مشکلاتی که برای باشگاه‌ ایجاد شده فدراسیون هم مقصر است. البته فدراسیون فعلی نو پا است اما مسئولان قبلی می‌توانستند بهتر عمل کنند.

هافبک اسبق باشگاه استقلال در ادامه یادآور شد: روزبه وثوق‌احمدی اعلام کرده باید پول بازیکنان 20 درصد تسویه شود و برابر پولی که بازیکنان جدید می‌گیرند از بدهی‌ها پرداخت کنند. سال قبل همین موقع این حرف‌ را زدند. امسال هم اول فصل این حرف‌ را زدند اما هیچ باشگاهی یک ریال از بدهی ها را پرداخت نکرد و راحت بازیکن جدید هم گرفتند.

جمشیدیان در مورد اینکه آیا او حکم قطعی دارد اظهار داشت:‌ 2 حکم قطعی از سال 92 و 93 دارم. از آن تاریخ این حکم‌ها را در اختیار داریم. وقتی به فدراسیون مراجعه می‌کنید تا طلبتان را پیگیری کنید در اولین اقدام می‌گویند 4-5 میلیون تومان به حساب برسید. وقتی جلسه انضباطی را تشکیل می‌دهند 99 درصد طرف باشگاه را می‌گیرند. باشگاه با یک مشت مدارک به فدراسیون می‌آید و می‌گوید فلان روز آبمیوه دادم، پول هتل دادم، مالیات و … را دادم در حالیکه اینطور هم نبوده است. تا جایی که بتوانند از قرارداد کم می‌کنند. مثلا مبلغ 100 میلیون را به 60 میلیون تبدیل می‌کنند و حکم را به بازیکن می‌دهند و می‌گویند می‌توانید اعتراض کنید. بازیکن اگر بخواهد اعتراض کند باید 5 میلیون به حساب فدراسیون واریز کند و از این مئسله پشیمان می‌شود. باشگاه هم تا توانسته قرارداد را کم کرده و دیگر نیازی به استیناف ندارد. در این شرایط حکم قطعی می‌شود. وقتی حکم قطعی می‌شود چه اتفاقی ‌می‌افتد؟ دقیقا جمله آرویی عضو کمیته انضباطی فدراسیون را بیان می‌کنم. به او گفتم با این حکم چه کنم و او در جواب اعلام کرد باش تا صبح دولتت بدمد! وقتی در فدراسیون اینطور صحبت می‌کنند چه انتظار دارید؟ گفتند 500 پرونده به این شکل موجود است. در نهایت شاید بگویند از پول طلب از درآمدها کسر شود که همه باشگاه‌ها به فدراسیون بدهکارند و اتفاقی نخواهد افتاد.

وی در ادامه تأکید کرد: اخبار را پیگیری می‌کنم. چطور مهدی تاج می‌گوید مشکل حل شده است؟ چه چیزی حل شده است؟ 5 نفر را می‌شناسم که طلبکار هستند و یک ریال دریافت نکردند. این 5 نفر با هم 6 میلیارد طلبکار هستند. آنوقت مصاحبه می‌کنند و می‌گویند 5 میلیارد بدهکار هستیم! این 5 میلیارد را از کجا آوردند.

جمشیدیان در مورد اینکه آیا شکایت خود را از طریق کنفدراسیون فوتبال آسیا پیگیری می‌کند، گفت: بله من پیگیری کردم. جوابم را هم گرفتم. در لیستی که از AFC به باشگاه ارسال شده نام من هم قرار دارد. دوست داریم مشکلمان را حل کنیم. قرار بود جلسه داشته باشیم اما خودشان زنگ زدند گفتند دولت به وعده‌اش عمل نکرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید