کشتی کلاسیک زنان در راه جهانی شدن

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ ۱۱:۱۱
    کد خبر :141618

کشتی کلاسیک بانوان در یک سال اخیر، با تلاش های فراوانی توانست، راه جهانی شدن خود را طی نماید.

به گزارش بازتاب و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، کشتی کلاسیک بانوان در یک سال اخیر، با تلاش های فراوانی توانست، در مسیری مناسب، به عنوان یکی از رشته های کشتی، مورد پذیرش اتحادیه جهانی کشتی قرار گیرد و راه جهانی خود را طی نماید. به طوری که اولین دوره رقابت های جهانی این رشته، تیرماه سال 97 برگزار می گردد. مطمئن هستیم که این رشته به تدریج ، بین کشورهای مختلف جهان شناخته شده و این افتخار بنام کشتی ایران ثبت خواهد شد.

اما در راه جهانی شدن کشتی کلاسیک بانوان، برخی علاقمندان به کشتی ایران، بدون هیچ ادعا و چشمداشتی خالصانه کمک کردند و قدم برداشته اند. از جمله این نفرات سرکار خانم الهام حیدری داور بین المللی ایرانی مقیم کشور کانادا است. وی به همراه دوستان طراح خود، کار طراحی لباس کشتی کلاسیک بانوان را انجام دادند و برای احترام به جایگاه کشتی ایران و بانوان علاقمند کشور خود، علیرغم برخی پیشنهادات مالی و تبلیغاتی از سوی دیگر کشورها، که تمایل داشتند مدیریت کشتی مورد علاقه بانوان مسلمان را بدست بگیرند، در کنار فدراسیون کشتی ایران قرار گرفتند، و صادقانه ایده ها و توانایی های خود را، در جهت راه اندازی این شیوه از کشتی، برای بانوان جهان، بنام ایران ثبت کردند.

همچنین تلاش های صورت گرفته این تیم همکار، در معرفی این رشته نوپا به بانوان اروپایی و آمریکایی و نیز حمایت آن ها، از بانوان مسلمان و سایر بانوانی که علاقمند نیستند با پوشش فعلی مبارزه کنند قابل تقدیر است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید